Vad heter henner färg?

astronaut

Trådstartare
Vissa säger gråvit (bl.a jag :angel: ) andra säger gråtigre i vit, o andra säger sköldpaddaliknande.

Vad har mammas katt för färg? Hon har lite beige på kroppen också. (men inga blåa ögon)

DSC00281.JPG

DSC01314.JPG

Duger bilderna tillräckligt, eller vill ni ha andra bilder?

Sv: Vad heter henner färg?

Kanske en Svartsköldpaddstabby med vitt.

Din katt är inte sköldpadda, den är bruntabby med vitt.

Hon är ju inte ens brun, syns dåligt på bilderna kanske men det enda bruna inslager hon har är någon prick beige. Annars är det som inte är vitt grått o svart.

Hon är ju inte ens brun, syns dåligt på bilderna kanske men det enda bruna inslager hon har är någon prick beige. Annars är det som inte är vitt grått o svart.

På bilderna ser hon brun ut.
Så här ser en gråsvart katt ut, verkar vara ganska långt ifrån din.
siri.jpg

En brunspotted/svartspotted
Rosita02.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 551
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 037
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 727
Senast: Anonymisten
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 925
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad läser du just nu?
  • Valet i USA