Vad heter filmen?

Rie

Trådstartare
Australiensk (80tals?)film som handlar om en kille som jobbar i ett järnverk. Han gillar att dansa och på slutet är det en dans där de dansar i kraftiga kängor (i järnverket?).

Kan någon veta med så lite information?
Det var så länge sedan jag såg den, tyvärr, så mer kommer jag inte ihåg.
Jag skulle gärna vilja se den igen.

Buke är fantastiskt. För några år sedan lade jag upp ett foto på ett hus som min man besökt som barn när han var i Sverige med Pfadfinder, typ scouter. Han var runt 10 år och mindes att det var en bit uppåt landet.
Han hade funderat länge och ofta som vuxen på var det var. Det tog ca en kvart sedan hade någon känt igen gården på fotot och länkade till info om den

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273
Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 542
Senast: Milene
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: soom
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar