vad har ni till erat varmblod?

8

89madde89

Vad har ni för westernsadel till erat varmblod. Skriv gärna märket!

Sv: vad har ni till erat varmblod?

Med risk för att bli såååågad här *hukar mig*

Jag har en American saddlery Old el paso roper, svart eftersom pållan är stålgrå. Den ligger riktigt bra på henne, och hon gillar den. Jag köpte den för 5000 begagnad, de kostar sisådär 7500 nya. Bra pris tycker jag.

Jag har en Big horn. Köpte den beg. för 4000kr Kostar runt 8500kr ny.

Min varmblodstravare är död sedan dec.-03 men till honom hade jag en Congress Leather Trail...pris 14.500 då.

Till min travare har jag en Premier Ringold Reiner. Den passar honom bra eftersom han är ganska bred ;)

Med risk för att bli såååågad här *hukar mig*

Jag har en American saddlery Old el paso roper, svart eftersom pållan är stålgrå. Den ligger riktigt bra på henne, och hon gillar den. Jag köpte den för 5000 begagnad, de kostar sisådär 7500 nya. Bra pris tycker jag.

Jag hade en sån på min förra...dom e guld! Å hållbara...Kompisen har sin som ropingsadel å en annan kompis har en sån som har hållt för turridningar i 15 år!

Jag har en cirkel A, ropingsadel, full q bom på min tjej. Den kostade 7000.

köpte du din cirkel A ny för det priset?
jag köpte min cirkel A plesure/trail för 7500:- begagnad + 3 paddar o gjord...

Hejsan.
Jag har en Double C Apache med quarterbom till mitt varmblod, killen är 1.63 i mh

Jag har en Garland pleasure sadel. Lånad men nypris ca. 9 500-10 000.
Ligger kanonbra och är superskön att rida i.

RockingB ranchsadel:love: :love: :love:
Urtrevlig att sitta i och den enda i hela affären som passade min dam!!

Liknande trådar

• Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 831
Senast: Hedinn
·
Utrustning Får hem 2 varmblod och funderar om inte en av islandssadlarna jag har kan fungera. Naturligtvis kommer jag märks det när jag provar😅...
Svar
10
· Visningar
689
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Foder & Strö Varmblod 21 år. Svårfödd. . I fint hull men mot smalare hållet. Bete i princip slut, hösilage 4 ggr dag. Fick hem henne i juli...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 015
Senast: Görel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka