Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hu, det låter inte som något jag skulle tycka om.Den hade jag nog inte heller kunnat motstå!
Jag köpte svenskjävlar (salt lakrits) dels för att jag älskar lakrits, dels för att den var en "snackis" och dels för att jag kanske tyckte namnet var lite kul. Den var okej, men faktiskt FÖR salt för att jag skall hissa den eller drabbas av abstinens av att tänka på den.
Cherries in the snow hade jag också köpt!Läppstiften Ruby Tuesday (Max Factor) och Cherries in the snow (Revlon) är det jag kommer på på rak arm. Säkert ett antal böcker och nagellack och sådant också, det är jättelätt att sälja till mig
(Det senare läppstiftet är delvis på grund av två böcker med samma titel varav en handlar om Sylvia Plath som sades använda just det - men jag hade kunnat köpa det ändå bara för namnets skull.)
Åhh, kraken, sa du, hmm...Kraken rom
Dyson cyklone dammsugare.
Bägge har häftiga namn och snygg design! God rom och väldigt bra påslöskonstruktion på dammsugaren
Jag är rätt sugen både på frogmask och kjärlighet på pinne.Flera norska saker, för det låter så gulligt: brille-rens, bordsvifte och olebukser.
Eftersom jag älskar lakrits och gillar roliga namn så föll jag förstås för svenskjävlarnaDen hade jag nog inte heller kunnat motstå!
Jag köpte svenskjävlar (salt lakrits) dels för att jag älskar lakrits, dels för att den var en "snackis" och dels för att jag kanske tyckte namnet var lite kul. Den var okej, men faktiskt FÖR salt för att jag skall hissa den eller drabbas av abstinens av att tänka på den.