Vad har ni för tävlings utrustning? BILDER =)

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare MontéBruden
  • Startdatum Startdatum
M

MontéBruden

Hejsan..
Sitter och funderar på vad jag ska ha på liten när han nu ska springa premie. =)
Och kan inte riktigt bestämma mig. Vore roligt med lite inspiration.
Jag är en riktig matcha matcha människa så allt kommer gå i samma färg =)
Så släng ut massa bilder på vad ni har på era snyggingar på tävling =)
Vänligen/ Rebecca

Sv: Vad har ni för tävlings utrustning? BILDER =)

Ska försöka slänga ut en bild :confused: Jag köpte iaf en ny Wahlsten sele till min tvååring, med jättefin förbygel och selunderlägg som jag specialbeställde, supernöjd! Nu verkar det väl tyvärr som om premien ej blir av trots allt :( Men en fin, fräsch sele har hon iaf!

Vad tråkigt, hur kommer det sig? :(
Ja, gärna bild på selen och allt :)

Här har ni mig och min lilla russtant! Hittade ingen bättre bild just på denna dator. Men vi har som synes orange och svart i färgerna :p Orange/svart selunderlägg, pannband, förbygel, huvudlagsunderlägg, svarta bandage (dock inte på denna bild), orange rosett i pannluggen, svart vagn :D

DSC_7746.jpg

Vad tråkigt, hur kommer det sig? :(
Ja, gärna bild på selen och allt :)

Hon har varit skadad och lite annat det sista, lite motgångar och mycket vila det sista så har inte hunnit komma upp i bra fart ännu, väldigt tajt med tid nu tyvärr. Men skam den som ger sig :d Jag är helt införstådd i att det förmodligen är kört men jag slutar ej hoppas och försöka innan den sista veckan :D Vad är det för ngn häst du har? Anmält premie?
Ska försöka klura ut med kort. Min tös har jag vinrött/vitt/svart på förbygel och selunderlägg, resten "vanligt" sas.

nu tävlar hon inte längre men här är lita bilder har ju flera oliak uppsättingar men stterin två.

26494880.jpg

24301542.jpg

kör med lila som stallfärg och blandar in vitt och guld. skulle aldrig kunna gör annat än matcha *skadad*

Aha, vad tråkigt då :S Men ge inte upp hoppet, än är det nästan två månader kvar =D Haha.
Jag har en kallblodsvalack e. glöding, ue. alm svarten. Riktigt trevlig grabb faktiskt.
Inte anmäld än, kollar lite propositioner och så på Romme och Rättvik.
Han har en tvåårs kompis som gärna skulle vilja springa i samma lopp, men han är inte riktig klar än.
Men blir nog att anmäla snart. Våran visar ingen riktig topp fart än, men springer ledigt under 2 minuter hela tiden.
Så tiden blir nog inga problem endå =)

Riktigt fina saker ni har på era =)
Ja, jag är också matcha skadad ;) Haha. Min grabb är svart med en vit bläs och jag har funderat på marinblåa saker eller gula :S
Kan inte bestämma mig :D

Svart & Gult.
27804894.jpg

28497322.jpg

Synd att man inte kunde matcha kusken och alltid starta i lopp 1 (gul bricka).:D

Rapp Stjernen totalt omatchad...
29212068.jpg

Senast ändrad:

Aha, vad tråkigt då :S Men ge inte upp hoppet, än är det nästan två månader kvar =D Haha.
Jag har en kallblodsvalack e. glöding, ue. alm svarten. Riktigt trevlig grabb faktiskt.
Inte anmäld än, kollar lite propositioner och så på Romme och Rättvik.
Han har en tvåårs kompis som gärna skulle vilja springa i samma lopp, men han är inte riktig klar än.
Men blir nog att anmäla snart. Våran visar ingen riktig topp fart än, men springer ledigt under 2 minuter hela tiden.
Så tiden blir nog inga problem endå =)

Riktigt fina saker ni har på era =)
Ja, jag är också matcha skadad ;) Haha. Min grabb är svart med en vit bläs och jag har funderat på marinblåa saker eller gula :S
Kan inte bestämma mig :D

Tänker samma, får inte sluta hoppas förrens sista dagen :d Var inne idag på banan och hon sköter sig jättebra men hon har ingen riktig fart ännu och förstår ej riktig grejjen ännu, men det kommer ju förr eller senare :) Kör ju rakbana också för att få tempo och det börjar ge sig ganska bra! Hoppas hoppas..

Fina grejjer ni har :laugh:

jag ska försöka fota mitt...på de bilder man tagit så syns det inte riktigt men jag har en svart förbygel med guldstjärnor på, ett sart seunderlägg med guldstjärnor på, en svart Mössa med guldkant....alla mina hästar har svarta pannband med namn i guld och 2 st guldstjärnor på var sida om namnet.-..sen har jag såklart ett svart blankt svetttäcke med guldpasspoal och stallnamnet i guld skrivet på...matcha ?...kan inte sela ut utan att det gör det

nu tävlar hon inte längre men här är lita bilder har ju flera oliak uppsättingar men stterin två.

26494880.jpg

24301542.jpg

kör med lila som stallfärg och blandar in vitt och guld. skulle aldrig kunna gör annat än matcha *skadad*

Mycke snyggt, vet inte om ja frågat förut, men vart finns det vita huvudlaget,tömmar, osv ??? Letat som en Idiot ! hittar inte :)

:bump::rofl::bow:

jag köpte mia då jag varo jobbade i usa för några år sen. sen ahr jag beställt 2 huvudlag o ett par tömmar till kompisar också. :)

jag köpte mia då jag varo jobbade i usa för några år sen. sen ahr jag beställt 2 huvudlag o ett par tömmar till kompisar också. :)

Men vart beställer man det :S På vilken sida? =)

:banana:

doodgla efter Big Dee´s. det kostar multum att skcika till sverige via dem så det är att föredra att ha en vän i usa som kan skcika till sverige billigare.

Vi kör på Stefans dressfärger

22235495.jpg

gammal bild....men nästan samma nu.

har dock köpt en ny förbygel, en sån med strass :love:

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 007
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 912
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2