Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söderhamn från Ikea! Hade Karlstad innanJag vill se era soffor!
Ska köpa ny och vet inte alls vad jag vill ha, tycker ”allt” ser så tråkigt ut...
Så, in med massa bilder
Gillar färgen och det är bra med ben! Vill ha mycket färg i mitt nya hem, tror jag
Ursäkta, nu läser jag in mycket mer än du skriver och spinner vidare på det och vad andra har sagt i liknande sammanhang.Jag vill se era soffor!
Ska köpa ny och vet inte alls vad jag vill ha, tycker ”allt” ser så tråkigt ut...
Så, in med massa bilder
Det är lugnt!Ursäkta, nu läser jag in mycket mer än du skriver och spinner vidare på det och vad andra har sagt i liknande sammanhang.
Måste en soffa vara spännande, snygg, intressant, ett uttryck för den man är/vill att andra ska tänka att man är? Jag blir så stressad av principen att inredning ska köpas för att kommunicera olika saker till en själv och/eller till andra. Det innebär att folk köper nytt, särskilt nyproducerat, mycket oftare än vad som är hållbart och ekonomiskt.
Min soffa är skön att sitta i, stor nog för att en kompis ska få plats att sova bekvämt i den vid övernattning, och uppskattningsvis 10 år gammal. Jag kommer inte att lägga in någon bild.
Den här: https://www.mio.se/p/saturday-hornsoffa-med-schaslong-xl-vanster/M1890516
Älskar den, den är bekväm, snygg och både jag och katten får plats på den breda schäslongen (Att den sen bara är fyra månader gammal och det redan syns rivmärken efter katten får jag bara acceptera )
Visa bifogad fil 66940
Ursäkta, nu läser jag in mycket mer än du skriver och spinner vidare på det och vad andra har sagt i liknande sammanhang.
Måste en soffa vara spännande, snygg, intressant, ett uttryck för den man är/vill att andra ska tänka att man är? Jag blir så stressad av principen att inredning ska köpas för att kommunicera olika saker till en själv och/eller till andra. Det innebär att folk köper nytt, särskilt nyproducerat, mycket oftare än vad som är hållbart och ekonomiskt.
Min soffa är skön att sitta i, stor nog för att en kompis ska få plats att sova bekvämt i den vid övernattning, och uppskattningsvis 10 år gammal. Jag kommer inte att lägga in någon bild.
Mitt vardagsrum också egentligen.... Men den gick in med nöd och näppeJag skulle vilja ha något sådant där men mitt hus är för litet