Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en Britax Multitech 2 i vår Saab 9-5 kombi och är supernöjda! Dottern sitter jättebra i den och den går att vända framåt sen när det är dags för det så honkan förhoppningsvis ha den länge Enda minus kan vara att den är rätt stor, men vi har inga problem med det i vår bil och passageraren fram sitter helt okej också trots bilstolen bakom.
Vi har Britax Hi-Way till båda våra, 6 mån resp 2,5 år. Båda sitter bak (en i mitten och en bakom föraren) i vår Saab 9:5 kombi. Jag får plats att köra (och det är bara jag som kör), men ingen längre kan sitta där. Det funkar bra för oss!
Finns det dåligt med plats är väl Britax Hi-Way den stol på marknaden som tar absolut minst utrymme?
Kan tilläggas att sonen är 20mån och är strax under 90cm lång.
Stolen kommer främst användas i en jeep (Grand cherokee), någon stol ni skulle rekommendera då? Det är inte så jättemycket plats i baksätet, så någon som inte är jättestor behövs ( och då går ju multi tech bort kanske )
Hur är acta graco? Fast den stolen hade fått dåligt omdöme i tester.
Vi har också en Hi-Way bakom förarstolen i vår 9-5:a, och även min man som är 195cm lång kan köra obehindrat? I en drömvärld hade han väl önskat några cm till, men han känner sig inte begränsad på något vis? Funderar på om vi monterat stolen annorlunda än ni...