Vad har ni för armbandsur?

Aliide

Trådstartare
Ska vid 30-års ålder köpa min egna klocka. Men vad i hela friden köper man?

Jag vill ha något som är feminint, sportigt men ändå på något vis stilren. Inte allt för dyra pengar heller, mellan 1000-2000:- räcker.

Så, visa mig lite klockor! :)

Självuppdragande mekaniska ur är inte så dumma! Seiko 5 är mest prisvärda, Omega Seamaster är bäst - båda finns säker i dammodell också.

Jag gillar egentligen större herrklockor, typ denna
image_8894.jpg

Men har även en klocka från Michael Kors jag älskar, den är feminin och stilren, men inte så sportig kanske.. Tycker det är svårt att kombinera stilren och sportig.
267301-0026_1

Mitt tips är iallafall att investera i en märkesklocka istället för att köpa någon budgetvariant. Har haft min Michael Kors varje dag i 3 år och den ser fortfarande ny ut :)

Jag tycker Triwa har fina klockor. Kika på deras hemsida. Den går även smidigt att beställa ifrån.

Mvh Miks

Just i den prisklassen ligger ju även Fossil, som har många snygga klockor. Jag har en Fossilklocka och den har tålt allt, inte ens några repor på glaset efter ett år. Och jag är inte så rädd om den om vi säger så...

Jag har 2 Dolce Gabbana som jag använder till vardags och så en vanlig Seiko för stallet och hundträning eller vid risk för bad.

Har flera men de två sista åren har jag mest använt min MK i roséguld rätt stor typ mer herrmoden men feminin ändå.

Just i den prisklassen ligger ju även Fossil, som har många snygga klockor. Jag har en Fossilklocka och den har tålt allt, inte ens några repor på glaset efter ett år. Och jag är inte så rädd om den om vi säger så...

Har inte använt klocka på MÅNGA år, men de jag hade senast var just Fossilklockor. Håller med om att det finns många snygga, och att de är bra. Jättedyra var de inte heller.

Jag har en Calvin Klein Bold som passar till allt, väldigt tidslös så den kommer kännas rätt i många år!
Den kostar 1990 kr som standard men jag har hittat den för 1500 kr på många internetsidor!

Ska vid 30-års ålder köpa min egna klocka. Men vad i hela friden köper man?

Jag vill ha något som är feminint, sportigt men ändå på något vis stilren. Inte allt för dyra pengar heller, mellan 1000-2000:- räcker.

Så, visa mig lite klockor! :)

Jag tycker att Skagen passar in väldigt bra. Dansk design - stilrent, feminint och en del lite sportigare varianter.

Jag har denna just nu som funkar till allt - vardag och fest, guld och silver http://www.skagenklockor.se/skagen-denmark-355sgsc.html

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
334
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 172
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Senast: LiviaFilippa
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar