Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har gula ridbyxor och jag brukar ha antingen svart eller grått upptill.
Vitt har jag haft på sommaren nån gång, men det blir så fort smutsigt i stallet. Du slipper antagligen just det prolemet dock.
Jag skulle köra på mjuka pastellfärger, vilken som helst i princip.
Hade däremot undvikit enfärgat i skarpa färger.
(erbart vitt får mig att tänka "ägg", så för mig går det bort! )
Jag tänker att jag skulle ha en grym solbränna, ett par tanfärgade sandaler, guldaccessoarer och en vit oversizeskjorta/lite lös stickad vit tröja eller top. Kanske svartvitrandig top. Kanske ha någon annan stark färg på tex väskan.
Kläder & Bli fin
Jag är mentor till åk 9 som går ut nu, och ska delta på deras avslutningsmiddag, vad 17 ska jag ha på mig? :crazy:
På jobbet brukar jag...
Kläder & Bli fin
Att hitta jeans som passar en önskemål? Jag börjar bli i desperat behov av nya byxor, så åkte till närmaste shoppingcenter igår. Men det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.