P
Provance
Här inne på körforumet? Det är ju dött som i graven nu ju. Många av dom som alltid var här har ju bara försvunnit. Varför?
Provance.
Provance.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det är jobbigt med dom olika forumen. Sedan så har ju både LIA och Trygg tackat för sig. Åke är ju banned. Så bara där är ju tre st. borta. Men det är ju helt jätte trist här inne nu tycker jag.
Det är så suktande att titta på era fina körbilder och veta att hästen går i hagen och bara väntar han med. Men, inga fler skitselar på min kompis! Det har jag lärt mig här!
Jag har i alla fall inte blivit avskräckt ännu - men desto mer inspirerad.
Nu går jag bara och putsar på rockarden ( nymålad ) och väntar på min nya sele för sen ska det köras! Och då kommer jag säkert åter med en himla massa dumma frågor som stackars snigelfarmor och andra får sucka över och svara på Igen.
Det är så suktande att titta på era fina körbilder och veta att hästen går i hagen och bara väntar han med. Men, inga fler skitselar på min kompis! Det har jag lärt mig här!
Det är ju det som är jobbigt. Att det skall suckas och sökas hela tiden. Ofta så svaras det att sök på det så får du upp det. Och alla svar att åh vad jag är trött på alla dessa frågor. Man vågar inre fråga här inne för man får bara elaka svar hela tiden.