Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När det gäller mina shetlandsston så visas de ju på utställningar samtidigt som de går i avel och de ston jag kommer betäcka i år är båda guldbelönade på utställning.Tycker det är lite kul att se vad era ston har gjort innan de sattes i avel. Har de tävlat t ex?
Tycker det är lite kul att se vad era ston har gjort innan de sattes i avel. Har de tävlat t ex?
Mitt D-Daysto har tävlat 130-hoppning innan hon såldes och sedermera satte en skada stopp för fortsatt tävlande.
Tycker det är lite kul att se vad era ston har gjort innan de sattes i avel. Har de tävlat t ex?
Mitt D-Daysto har tävlat 130-hoppning innan hon såldes och sedermera satte en skada stopp för fortsatt tävlande.
Hon är väl placerad MSV:B (som 7-åring) eller har hon placeringar utomlands?Mitt sto har tävlat upp tom St. George, utbildad t om Svår. Tävlade som unghäst 1.10 m i Holland. Svensk född.
Hon har samma stolinje som danmarks bästa gångartssto 2009. Hennes halvsyster lämnade även finalist ibland 5- och 6-åringar i dressyr.
Ja, hon har placeringar som 7 åring i MSV B.Hon är väl placerad MSV:B (som 7-åring) eller har hon placeringar utomlands?