Vad har du för kamera till din blogg?

Anubis

Trådstartare
Jag undrar vad ni har för kamera till eran blogg?
Gärna ni som fotar varandra i ridningen :)
el ni som rider och fotar medans ni rider :)
vet inte vart jag ska lägga tråden så jag lade den här..
 
Sv: Vad har du flör kamera till din blogg?

Jag har en Nikon D80 systemkamera.
Och en gammal Nikon Coolpix 3700.

Vilken som får följa med beror lite på vart jag ska. :) Systemkameran är lite bökig att släpa på ibland.
 
Sv: Vad har du flör kamera till din blogg?

Jag har en mkt bra kamera i min mobil, har en Sony Ericsson "Cyber Shot" och fotar det mesta med den, eftersom den alltid är med. Tidigare, när jag hade mobil med för dålig kamera, brukade jag då och då ha med en Canon Ixus, som är tillräckligt liten för att ha med i fickan och tar bra bilder.

(De bästa bilderna får jag förståss när maken fotat - han har utrustning i 40.000 kr-klassen och det blir förståss en helt annan kvalitet.)
 

Liknande trådar

Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
600
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 930
Senast: Kilauea
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 329
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp