Vad har dotter lyckats med??

Gnist

Trådstartare
För att kunna skriva med små bokstäver måste caplocks vara intryckt Punkter och kommatecken blir : och ; Mycket irriterande!!

Att scrolla med musen går inte och alla länkar öppnas i nya fönster istället för i samma flik eller ny flik

Hon kan heller inte posta inlägg på msn längre Mest troligt har hon ju kommit åt någonting/någon inställning men vad och viktigast av allt hur fixar jag det??

Om jag ska ändra ett skrivfel eller gå tillbaka i texten i detta inlägg så markeras det bara
Jag får inte fram markören på något vis :mad:

Blir evigt tacksam till den som vet vad det beror på och hur man fixar det hela

dessutom ploppar outlooken upp och jag har inet ens ett outlookkonto :crazy:

Det är rart med barn"""""""""Ibland"""""""""""

Sv: Vad har dotter lyckats med??

Det låter lite som någon liten trojan. SubSeven kanske? (edit: hm, det är ju en riktigt gammal trojan, så det ska nog till att ni drabbats av den kanske om ni har normalt skydd. men något liknande kanske)

Senast ändrad:

Efter byte till det gamla tangentordet så fungerar allt ok igen och virusprogrammen visar heller inte på någon "infektion" :confused:

tja... din dotter har inte råkat spilla något i det nya tangentbordet så det kortslutit?

Careful with calling wolf...

Ahem, låter som om tangentbordet fått för sig att shift är konstant nedtryckt. Kollat så de två tangenterna är släppta ordentligt, och att det inte ligger skräp under? (Mycket möjligt "tröga tangenter" (under hjälpmedel i kontrollpanelen) kan ha något med saken att göra; aldrig använt dem så vet inte exakt vad för effekt de har.)

Ska kolla upp det nya tangentbordet mer nogrannt i morgon..Kan ju vara så att det är sölat på det eller att något skräp åkt in.

Tack för tipset :bow:

Liknande trådar

Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 437
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur