Vad har din hund atit idag?

hastflicka

Trådstartare
I dag har det regnat. Det vill saga lite mindre an duggat, men har i Californien raknas det som regn.:cautious:

I alla handleser, det har lett till att vi har varit inne mer an vanligt ... I dag har Diva atit pa, och haft sonder, ett riktigt bra metall mattband, en nagelfil (varfor alskar hon att tugga pa nagel filar?), sitt fina halsband (suck). Hon tuggade pa, men jag fick ut i tid, ett batteri, en metall hallare, en bit kardborrband, och en plastpase ... forutom de otaliga papper jag raddat ur hennes mun utomhus, i dag som alla andra dagar.

Sa, vad at din hund idag?:p

I dag har det regnat. Det vill saga lite mindre an duggat, men har i Californien raknas det som regn.:cautious:

I alla handleser, det har lett till att vi har varit inne mer an vanligt ... I dag har Diva atit pa, och haft sonder, ett riktigt bra metall mattband, en nagelfil (varfor alskar hon att tugga pa nagel filar?), sitt fina halsband (suck). Hon tuggade pa, men jag fick ut i tid, ett batteri, en metall hallare, en bit kardborrband, och en plastpase ... forutom de otaliga papper jag raddat ur hennes mun utomhus, i dag som alla andra dagar.

Sa, vad at din hund idag?:p
Ja du....det undrar vi också. Vad för snusk har ungtiken ätit i helgen för hon har spytt ner ryamattan. Och i går åt hon sönder lite till på sin Biabädd....delar av den mötte mig i hallen. Annars är vi förskonade från sånt här.

Men precis när jag träffade sambon så försvann deo, mascara och läppsyl från min övernattningsbag. Vem den skyldige var var den som luktade blommor och jordgubb i munnen och var svart.....gammeltiken!

Sin mat, och lite på min ena hårborste. Slank nog ner lite kattbajs innan med, och han snodde kattmat med.
Den store äter bara det han får..

Just idag har hon inte ätit på annat än sin mat, men vissa dagar ligger det strimlade leksaksmöss i hela lägenheten.. Undrar om hon gillar kattmynta hon med :D

Ebrah hittade mat i en skogsdunge... någon idiot som slängt ut en hög torrfoder där. Eller om det var någon hund som spytt upp det. Oklart vilket... Inte jättemysigt var det och hon var lite knasig i magen igår efter att ha ätit tre ton mat i förrgår. Kommer hålla stenkoll på henne närmaste dygnet för att se så att hon verkligen mår bra. :meh:

Aysu... Hon har nog bara ätit sin mat, och Ebrah. Eller så är det Ebrah som äter Aysu. De tuggar duktigt på varandra i alla fall ;)

Fem gigantiska cookies med mork finchoklad fran equador.

Skriver detta ett veterinarbesok och trettonhundra spann senare. :up:
Surt av två anledningar, jag tror att du gärna hade ätit kakorna själv och sluppit veterinärräkningen... ;)

Huliganen har bara ätit hundmat och lite rester från min lunch som jag inte orkade, men han tacksamt svepte i sig. ;)

• Gilla
Reactions: Sel
Mina hundar äter väldigt mycket äpplen just nu. Varje gång man tittar ut genom fönstret så ser man dem under något äppleträd, tuggandes för fullt. Suck!

Varsin frusen bit får. Kinderägg doggy-stajl: Tandvård, berikning och middag i ett!
11215091_10153262830788666_938918294734302763_n.jpg

Valpen testade att smaka lite på en sladd idag. Verkar dock som om hon (än så länge) föredrar äggkartongerna ändå. Hon gillar dock att slicka på min ena byrå. Borde kolla efter något att ha på den så att hon inte tycker det är lika gott, för annars lär hon börja tugga...

Ett kilo färskfoder. Hade blivit galen av att ha en hund som tuggar på allt den kommer åt och där man måste "valpsäkra" hemmet även om hunden är vuxen.

Yes, jag haller pa att bli galen. Det varsta ar inte att hon tuggar pa saker, det varsta ar att hon svaljer ner dem. Hon har redan legat pa vet sjukus tva ganger for att det blivit stopp pa vagen. suck.
Inte mycket att gora at dock. Utom att ALDRIG lamna den lilla besvarliga :heart:turd: ensam ute i huset. De fa ganger hon inte ar med mig ar hon i en bur ... och hon sover i sin bur pa natten. (Hon alskar buren, som tur ar, och gar och krafsar pa den sa att jag ska satta upp den pa kvallen nar hon vill ga isang.:p)

Jag kan ocksa lagga till att det finns 6 eller sju ben, 4 antlar, tva kongar och 4 eller fem andra random leksaker som har overlevt mer an 5 minuter, over hela golvet. De duger inte. Den lilla marodoren vill ha nya och frasha grejor att tugga pa.

Yes, jag haller pa att bli galen. Det varsta ar inte att hon tuggar pa saker, det varsta ar att hon svaljer ner dem. Hon har redan legat pa vet sjukus tva ganger for att det blivit stopp pa vagen. suck.
Inte mycket att gora at dock. Utom att ALDRIG lamna den lilla besvarliga :heart:turd: ensam ute i huset. De fa ganger hon inte ar med mig ar hon i en bur ... och hon sover i sin bur pa natten. (Hon alskar buren, som tur ar, och gar och krafsar pa den sa att jag ska satta upp den pa kvallen nar hon vill ga isang.:p)

Jag kan ocksa lagga till att det finns 6 eller sju ben, 4 antlar, tva kongar och 4 eller fem andra random leksaker som har overlevt mer an 5 minuter, over hela golvet. De duger inte. Den lilla marodoren vill ha nya och frasha grejor att tugga pa.
Jag lär vinna priset som mest oansvariga ägaren i tråden jag hade glömt köpa nytt Torrfoder så de blev en burk lyxkattmat och ett par frolic.
Han fåralltid lite rester så igår blev det även halloumi och rofrukter.

Idag har de inte hunnit äta så mycket mer än sin frukost och lite godis.

Igår åt de sin mat, godis, varandra litegrann, lite kartong och ett papper, och så tänkte den ena käka upp ett par strumpor men blev stoppad :up:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet ju att manga har anser att det ar narmast "djavule's pafund" :p. Jag kopte en mest for att det regnar for mycket i vissa...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 637
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
2 029
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Min sambo ( och darmed ocksa jag) har en aldre labrador korsning sedan 4 ar tillbaka. Nar sambon forst fick ta over henne var hon...
Svar
6
· Visningar
962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund

Hästrelaterat

Omröstningar