Vad händer med min ros?

Sv: Vad händer med min ros?

*kl*

Tittar in lite hastigt med en hälsning från Rosen. Hon har överlevt både vintermörker och ett särdeles elakt angrepp av blomflugor (med efterföljande uttorkning) som höll på att ta kål på henne alldeles...

Men flugorna är borta, hon har fått vatten igen och verkar hämta sig. Lite tilltufsad och aningens kalare än innan, men levande. En och annan knopp syns. Jag fortsätter hålla tummarna! :)

rosebaby34.jpg


rosebaby33.jpg
 
Sv: Vad händer med min ros?

Nätets coolaste ros finns på Buke! Heja hejja hejja, mys nu rosen värmen och solen är på väg snart igen.

:banana::bow::love::banana::bow::love:
 
Sv: Vad händer med min ros?

Vad kul att den lever! Samma sak hände en ros som jag fick för länge sedan. Men alla sa att det inte var någon idé att göra någonting med den den skulle ändå dö. Mamma slängde bort den... Nu känns det lite sorgligt att den inte fick samma chans som din ros har fått. Jag hejjar på din i alla fall!
 
Sv: Vad händer med min ros?

Tack allihop! Det känns roligt att Rosen fortfarande har fans! :laugh:

Tänkte visa vad som har hänt bara de senaste dagarna. Hon är inte klok, den här växten! :love:

Det nedersta kortet är taget på samma gren som det nedersta kortet förra gången jag postade.

rosebaby36.jpg


rosebaby35.jpg


rosebaby37.jpg


rosebaby38.jpg


:banana:
 
Sv: Vad händer med min ros?

Jag är impad!!! Vilken häftig grej! :laugh: Kul att den lever o mår bra :love:
En eloge till dig som lagt ner så mycket tid o kärlek :bow:
Klart det coolaste jag hört på länge, säger som andra: Heja rosen!
 
Sv: Vad händer med min ros?

Har precis läst igenom hela tråden, man blir såå glad av den :laugh:
Håller med alla andra - detta måste vara världens sötaste tråd :love:

Heja heja!
 
Sv: Vad händer med min ros?

Tänkte precis skriva en tråd och fråga om råd när jag fick syn på den här! Fick rosor av pojkvännen som vi glömde av...och helt plötsligt började det växa ut ett skott på den ena rosen. Nu har jag varit extremt feg och låtit den stå i vatten vääldigt länge så den har långa fina rötter :)

Men nu jäklar är det dags att plantera den. Lite rädd för att jag ska ta död på den som jag gör med alla andra krukväxter:o Men nu har jag ju fått lite tips och ideér så nu kör jag...Spännande!

Kul att se att lilla rosen mår så himla bra hos dig! Håll alla tummar och tår för att min lilla krake ska bli lika fin :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp