Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att höra ifrån dig rosen...Hej allihop! Rosen här. Matte hänger ju aldrig på Buke längre, så jag får inte visa mig. Men nu är jag här för en rapport! Fortfarande i livet och precis nyplanterad i en stor och fin kruka då min gamla lerkruka blivit så sliten att den började falla sönder! Tänk er va, jag ser rubrikerna. "Ros överlever kruka", haha! På återhörande! //Rosen
Visa bifogad fil 91914
Hej! Men alltså 12 år sedan, hur gamla är vi Minns det som det var igårHej allihop! Rosen här. Matte hänger ju aldrig på Buke längre, så jag får inte visa mig. Men nu är jag här för en rapport! Fortfarande i livet och precis nyplanterad i en stor och fin kruka då min gamla lerkruka blivit så sliten att den började falla sönder! Tänk er va, jag ser rubrikerna. "Ros överlever kruka", haha! På återhörande! //Rosen
Visa bifogad fil 91914
Jag hade gissat på fyra år. Max.Hej! Men alltså 12 år sedan, hur gamla är vi Minns det som det var igår
Hej alla gamla fans, ni som är kvar. Vill skicka en liten julhälsningar från rosen, still going strong. Hon till och med blommar.
Visa bifogad fil 159198
Det är riktigt roligt att följa den genom åren! Riktigt häftigt!Hej alla gamla fans, ni som är kvar. Vill skicka en liten julhälsningar från rosen, still going strong. Hon till och med blommar.
Visa bifogad fil 159198
Wow, det där är ju väldigt häftigt!Hej alla gamla fans, ni som är kvar. Vill skicka en liten julhälsningar från rosen, still going strong. Hon till och med blommar.
Visa bifogad fil 159198