Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej allihop!
Jag hade nästan glömt bort den här tråden, men nu ska jag uppdatera er igen.
Vi flyttade hösten 2015 till ett vedeldat, stort hus som är ganska dragigt. Rosorna tyckte tyvärr INTE om det miljöbytet. För kallt, för torrt, för... kasst.
Jag har förlorat de flesta utom två tappra överlevare. "Moder Ros" var tyvärr en av dem som inte överlevde, men jag har en av döttrarna och ett barnbarnsbarn kvar. Ingen av dem blommar längre, men de LEVER i alla fall. Så här 9 år senare... Håller en tumme för att de anpassar sig och börjar växa ordentligt ingen.
Hej allihop!
Vi flyttade hösten 2015 till ett vedeldat, stort hus som är ganska dragigt. Rosorna tyckte tyvärr INTE om det miljöbytet. För kallt, för torrt, för... kasst.
Jag har förlorat de flesta utom två tappra överlevare. "Moder Ros" var tyvärr en av dem som inte överlevde, men jag har en av döttrarna och ett barnbarnsbarn kvar. Ingen av dem blommar längre, men de LEVER i alla fall. Så här 9 år senare... Håller en tumme för att de anpassar sig och börjar växa ordentligt ingen.
Men vad härligt att det finns kvar av ros-familjen!!! Det är ju som det ska vara, att den äldre generationen går bort och det kommer nya ättelägg....Hej allihop!
Åååh vad härligt!!! Tack för att du uppdaterar ibland! Detta måste vara Sveriges mest omtalade snittblomma...Visa bifogad fil 40898
Hej alla! Jag loggar in på buke alldeles för sällan nu för tiden.
Den ros jag har kvar lever än! Hon tragglar på så gott det går. Växer inte så mycket, men överlever!