Sofie_B
Trådstartare
Jag har alltid älskat H&M och majoriteten av min garderob har kommit därifrån. Äger även aktier. Den senaste tiden har dom ju fått mycket kritik för att dom ligger efter i e-handeln, och visst ser jag att dom har gjort förändringar.. eller ska jag säga försämringar? Det är nu mycket svårare att navigera på sidan, bilderna är ofta bara konstiga och visar inte plaggen på ett bra sätt, designen av plaggen som sådana har blivit mycket sämre tycker jag osv osv.. Är det någon som tycker att det blivit bättre? Jag tycker att deras e-handel var bra förut..
Det här är ett exempel på en "märklig" bild som första produktbild. Försöker dom sälja en känsla mer än ett plagg?
(läste igenom reglerna för forumet då jag blev osäker på om man får diskutera enskilda företag såhär men hittade inget där som sa att man inte får det så då antar jag att det är OK?
)
Det här är ett exempel på en "märklig" bild som första produktbild. Försöker dom sälja en känsla mer än ett plagg?
(läste igenom reglerna för forumet då jag blev osäker på om man får diskutera enskilda företag såhär men hittade inget där som sa att man inte får det så då antar jag att det är OK?