Garden State Ås
Trådstartare
Är det nån som vet vad som händer med BOJ, har hört väldigt många konstiga rykten den sista tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast nu skrev jag ju när du får samma sak i mitt inlägg. Boj är för dyra för vad man får och man kan visst köpa liknande transporter billigare.Enkelt Ramona; du får inte samma kvalitet och säkerhet för de där 40.000kr mindre... Vi är kanske några stycken som hellre betalar lite mer och får vad vi vill ha.
Jag gillar boj. De är jättebra. Men det är det andra transporttillverkare som också är.
Fast nu skrev jag ju när du får samma sak i mitt inlägg. Boj är för dyra för vad man får och man kan visst köpa liknande transporter billigare.
Jag gillar boj. De är jättebra. Men det är det andra transporttillverkare som också är.
Jag tror inte ett dugg på att det är nya ägarens fel. Det är helt enkelt så att de inte klarar av att hålla priserna nere tillräckligt mycket för att vara med i konkurrensen.
Ett boj-släp är ju betydligt dyrare än andra liknande släp. Varför skulle man köpa ett boj när man får samma sak för 40.000:- mindre??