Valptass
Trådstartare
Konstig rubrik kanske, hoppas ni fattar Jag är bjuden till en babyshower i helgen, och ska ha med mig presenter. Jag har inga egna barn, så jag vet liksom inte vad den blivande mamman kan tänkas vilja ha! Jag vill gärna undvika det uppenbara; som bebiskläder, nappar och blöjor. Det är min väns första barn, och jag kan tänka mig att det finns många saker man inte tänkte på att man skulle behöva köpa. Jag har rådfrågat min syster som fick sitt första barn för ett tag sedan, och jag har redan köpt presenter. Men jag tänker mig att systers tips ju utgår ifrån hennes egna erfarenheter, så jag tar gärna emot tips från andra också! Jag har fortfarande lite tid på mig att komplettera
Jag har redan googlat och läst presenttips på nätet, så det jag är ute efter är helt enkelt det som står i rubriken: nu i efterhand, vad hade ni velat ha inför bebislivet? Bebiskläder, blöjor och nappar är ju uppenbart - men vad finns det mer för produkter som ni har haft användning för?
(För den nyfikne, här är vad jag har köpt: amningskupor, snorsug, bebismatskedar samt bebisstrumpor + tvättpåse som ett tips på hur man undviker att alla strumpor försvinner i tvätten )
Jag har redan googlat och läst presenttips på nätet, så det jag är ute efter är helt enkelt det som står i rubriken: nu i efterhand, vad hade ni velat ha inför bebislivet? Bebiskläder, blöjor och nappar är ju uppenbart - men vad finns det mer för produkter som ni har haft användning för?
(För den nyfikne, här är vad jag har köpt: amningskupor, snorsug, bebismatskedar samt bebisstrumpor + tvättpåse som ett tips på hur man undviker att alla strumpor försvinner i tvätten )