Vad hade ni gjort?

Z

Zita

Läste just i Aftonbladet om två tonårstjejer i New York som hade dränkt in en kattunge i bensin och tänt på, de ville ha "lite kul". Jag finner inte ord, vad hade NI gjort om ni kom på nåt sånt? Jag hade slagit ihjäl dom och tagit straffet. Vart är ungdomen på väg? Plåga små värnlösa varelser.........................

Sv: Vad hade ni gjort?

jag blir riktigt förbannad när jag hör sådant!
Man kanske skulle hälla lite bensin på dom o tända på så kan dom få se hur kul det är!

Man blir så ledsen och arg när man hör sånt. :(
På mitt f.d. jobb hade någon brytit sig in och nackat tuppen, två hönor och en anka under natten, fick jag höra när jag var där för nån dag sedan. Det känns så otroligt tråkigt att det finns människor som faktiskt gör sådant :(:confused:

Läste de idag och de är så jävla grymt :cry: Skulle göra så dom fick smaka på sin egen medicin, alltså hälla bensin över dom å sen tända på.
Men om de nu inte funkar så skulle ja helt enkelt slå ihjäl dom bara...

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 391
Senast: Brandgul
·
L
Övr. Hund Skriver under anonymt nick för jag vill inte bli igenkänd... Jag är så fruktansvärt ledsen just nu. Min ena hund dödade antagligen...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 886
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sundsvall?
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar