Men den blir ju alltid godast ju!Har någon någonsin fått första pannkakan att bli bra? Är det öht ens möjligt
Den första ligger i slasken.....
Visa bifogad fil 39242
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men den blir ju alltid godast ju!Har någon någonsin fått första pannkakan att bli bra? Är det öht ens möjligt
Den första ligger i slasken.....
Visa bifogad fil 39242
Men den blir ju alltid godast ju!
Va? Blir de? Har aldrig ätit dom
Blir de inte för kompakta så blir de flottiga blekfisar.
Så den blir en hård freespee?Min pappa lärde mig att man ska steka den dubbelt så länge så blir den typ friterad
Så den blir en hård freespee?
Ja, i november är det nog dags att släppa taget om sommaren.....Eftersom vintern är på intågande så har jag gjort "det stora klädutbytet" i hallen. Tagit fram lite varmare jackor och skor och hängt undan det sommarlätta, till hela familjen. Till helgen planerar jag att packa ihop utemöblerna...
Jag har gett upp - sommaren är definitivt över
Eftersom vintern är på intågande så har jag gjort "det stora klädutbytet" i hallen. Tagit fram lite varmare jackor och skor och hängt undan det sommarlätta, till hela familjen. Till helgen planerar jag att packa ihop utemöblerna...
Jag har gett upp - sommaren är definitivt över
Min bikininederdel passar inte längre har fått för stor rumpa.. Känner ett stort behov av baddräkt men de kostar ju massor. Inte roligt att lägga pengar på nu, med bilen och allt. Men jag vill ju simma, helst imorgon när vi ändå är i stan. Suck. Just nu avskyr jag min kropp..
Haha! Jag börjar också kapitulera, premiärade vinterjackan i lördags och har idag vikt ihop sista sommarplaggen och ska ta ut dem i förrådet...
Verkligen döfett att klottra