Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ligger i en tandläkarstol och väntar på att få åka hem. Jobbat nätter och åkte raka spåret hit men ni ska jag vända dygn och försöka hålla mig vaken resten av dagen så jag kan sova inatt.
Är så trött! Både fysiskt och trött på jobbet, tillvaron och allt. Jag vill ha semester! En lång semester. Och det jobb som kräver lite tankeverksamhet. Tröttnat på att bara packa samma sak hela dan, varje dag.
Ingen sömn inatt. Heller. Så är rätt trött.
Väntar på att min kära läkare ska ringa upp mig.
I övrigt ska jag in till stan idag, uppdatera mitt universitetkort så jag kommer in. Sedan möta upp en kompis i stan med bilen och fylla bilen med lera och verktyg för att imorgon åka ut till verkstaden på landet och bo där ett tag. Ska göra skulpturer till min nästa film och förhoppningsvis kunna filma den där ute också.
Försöker ladda för att gå och göra ärenden. Segt men har ett paket som måste hämtas. Vet inte hur stort det är så får chansa på att det ryms i min dramaten.
Haft ett knäppt samtal med en kundtjänst. De hade skickat fel vara men ansåg att jag skulle betala returfrakten.
Vissa dagar börjar helt enkelt bättre än andra. Började dagen med sovmorgon och löneförhöjning. Inte fel alls.
Var till jobbet en sväng och skrev på papperen för fast anställning, nu är jag hemma igen och tänker inte ta ett steg utanför dörren mer idag.
Juridik & Ekonomi Kan man hävda god tro längre? Jag vill minnas att man inte kan det. Då är det ju nästan ett krav att man som köpare undersöker noga...
Hundavel & Ras Det är väl rätt vanligt att social osäkerhet och rädslor är värre med män än kvinnor. Min mamma har en sådan hund exempelvis, och den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.