Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens arbetsplats - tvättstugan i källaren. Lite skönt men också tråkigt att vara helt själv. Lyssnar på true crime podd för att få tiden att gå
 

Bifogade filer

  • 01992F99-183A-4337-B8E3-985B0BCC6038.jpeg
    01992F99-183A-4337-B8E3-985B0BCC6038.jpeg
    312,2 KB · Visningar: 20
Verkligen november-skitväder. Rätt seg efter helgen, men det var ju väntat.
Vill rida och inte sitta på jobbet bara ;)
 
Ingen sömn inatt. Heller. Så är rätt trött.
Väntar på att min kära läkare ska ringa upp mig.
I övrigt ska jag in till stan idag, uppdatera mitt universitetkort så jag kommer in. Sedan möta upp en kompis i stan med bilen och fylla bilen med lera och verktyg för att imorgon åka ut till verkstaden på landet och bo där ett tag. Ska göra skulpturer till min nästa film och förhoppningsvis kunna filma den där ute också.
 
10 minuter kvar i tvättstugan innan rast. Sedan vara på avdelning i en timme. Dagen har minst sagt gått snabbt, två poddavsnitt avklarade :)
 
Vissa dagar börjar helt enkelt bättre än andra. Började dagen med sovmorgon och löneförhöjning. Inte fel alls. :up:
Var till jobbet en sväng och skrev på papperen för fast anställning, nu är jag hemma igen och tänker inte ta ett steg utanför dörren mer idag.
20191111_112037.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
872
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: Halcyon
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
293
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
801
Senast: Lillkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp