vad göra? ridskolor i stockholm.

imported_gerbera

Trådstartare
Har hela mina tonår haft medryttarhäst, ridit lektioner och hängt i stallet varje ledig sekund. Men efter att medryttarhästen flyttade och massa saker hände slutade jag helt rida, med den rationella motiveringen att jag inte kan rida.
Men nu har jag sånt craving och vill åtminstone börja rida lektion igen. Finns det någon värd ridskola i sthlm?
Något som har hagar, hästarna får vara ute ordentligt, hästarna inte går 4 timmar om dagen och har hyffsat bra syn på hästhållning.
hjelp. ett litet steg för männskligheten, ett stort steg för mig...

Sv: vad göra? ridskolor i stockholm.

Vilken del av Sthlm vill du att den ska ligga i?

Västerhaninge har en där dom går ute, tillsammans, i ganska stora hagar, dom får sommarbete m.m. och går inte många lektioner om dagen (inte när jag red där iallafall, det var i&försig ett tag sedan).

Hon som har stallet är väldigt snäll också och bryr sig om hästarna :)

Huserar du fortfarande på södermalm?
Lättare o tipsa om man vet vart du är som utgångspunkt.

du vill ju iof ha tips på specifika detaljer.. men kan vara värt att göra en sökning på "Ridskolor" "Stockholm" på eniro. och sen kolla de som har hemsidor :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
3 151
Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
2 061
Ridning Jag har de senaste åren känt att det är dags att ta upp ridningen igen, och nu är det dags ! Men, jag har fastnat lite i mitt letande...
Svar
2
· Visningar
2 716
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
1 023
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama