Vad göra med för stora ringar?

strawberrysylt

Trådstartare
Jag har en drös (ca 20 st) billiga ringar som jag köpte förra sommaren, men som nu är för stora. Jag skulle gärna vilja använda dem till något, men vad?

Just nu ligger de på en silverbricka på en hylla och visst, det är rätt snyggt så, men kanske man kunde använda dem på något annat sätt?

Gärna bära dem, typ på en väska, nyckelring, på kläderna på nåt sätt?

Tips, tack!

//r

Sv: Vad göra med för stora ringar?

Jag har ibland ringar som halsband. Trär en kedja genom dem helt enkelt :)

Såhär i lagom tid Efter jul...:angel: kanske du kan göra en julkalender. Om du googlar på broderad julkalender så får du upp lite bilder. Kanske inte det roligaste att göra med fina ringar men det kanske ger lite inspiration iallafall :)

Tack för tipsen båda två!

Ja, i halsband kan man ju ha dem, det ska jag prova:)

tess: Ja jag kan ju kolla, kanske får någon idé av det om inte annat, man kan kanske hänga upp något annat i dem också :)

//r

jag brukar stoppa ner billiga ringar som jag hittat i blomkrukor ibland. Blir glad när man vattnar och får syn på en snygg pryl ;)

Hittar jag snygga örhängen på typ loppis (har aldrig haft hål i öronen) hänger jag dem ibland på krukkanten också. Kan bli riktigt snyggt med stilrena smycken som passar krukor och växter :)

Servettringar kanske? :D

Liknande trådar

Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 184
Senast: Tualma
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 340
Senast: lundsbo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka