Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
måste ge torrfoder?
I min mening är torrfoder bra mycket bättre än burkmat.
Burkmat består till största delen av vatten och kan ge pålagringar på tänderna, som i sin tur kan leda till inflamationer.
Torrfoder förhindrar detta....
Svar till alla.
Hon äter Friskies torrfoder. Kanske ska blöta det? Burkmat gillar hon inge vidare så vi har lagt ner det. Vi upplever att hon blir lös i magen av mjölk, men det ka ju vara så att hon helt enkelt dricker onödigt mkt då eftersom det är så gott...
just sånna här inlägg får mig att vilja stänga ner buke helt och hållet.
1. du kan inte jämföra mig och en katt. en katt är ett rovdjur, en köttätare, medans jag är en blandning mellan växt och köttätare. jag har helat andra behov vad det gäller mat, än vad katten har.
2. att köpa burkar som till större delen innehåller vatten och annat orelevant, för dyra pengar lockar mig inte alls. då lägger jag mycket hellre dom pengarna på rent kött eller fisk till katten, så jag vet vad den får i sig.
3. att dra upp exempel som du gjorde.... nja.... säger ingenting....
jag känner en katt som fick opereras för att ett ben satte sig på tvären i halsen på den. men det betyder inte att att det är farligt för katter att äta möss elelr fåglar! att "din" katt fick opereras (en katt av hur många miljoner då?) säger inget annat än att vad som helst kan hända och det behöver inte vara fodrets fel, även om den kan ha inverkan.
ge katten ett bra foder och se till att den har tillgång till vatten hela tiden och ge lite kött eller fisk emellanåt, så är det en lycklig katt.