grejen är att tyskar är väldigt privata. hon lider nog enormt trots att det inte handlade om något värreTänker att det måste finnas mycket pinsammare saker att prata med fel person om än tandbesvär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
grejen är att tyskar är väldigt privata. hon lider nog enormt trots att det inte handlade om något värreTänker att det måste finnas mycket pinsammare saker att prata med fel person om än tandbesvär
På mitt jobb sitts det eller sovs det en hel del, tyvärr...Hon säger inte så mycket.. Hon tycker det är skönt att sitta tror jag
Chefen i sin tur bara hummar lite och säger att hon ska kolla på det.
Så märkligt. Städpersonalen på skolan där jag jobbar verkar alltid ha hyfsat fullt upp! Ja, de har tid att sitta och fika, osv en stund, men jag ser aldrig dem bara sitta och göra ingenting. De är i farten mest hela tiden!På mitt jobb sitts det eller sovs det en hel del, tyvärr...
Jag tycker också det är märkligt. Jag städade på en skola en gång i tiden och fick köra järnet från första minut till sista. Att sitta 5 minuter fanns det inte tid till. Med vissa intervall skulle man torka av skåpluckor och liknande i klassrummen, men hur f-n jag skulle hinna det lyckades jag inte klura ut. Efter en månad hoppade jag av jobbet.Så märkligt. Städpersonalen på skolan där jag jobbar verkar alltid ha hyfsat fullt upp! Ja, de har tid att sitta och fika, osv en stund, men jag ser aldrig dem bara sitta och göra ingenting. De är i farten mest hela tiden!
Så märkligt. Städpersonalen på skolan där jag jobbar verkar alltid ha hyfsat fullt upp! Ja, de har tid att sitta och fika, osv en stund, men jag ser aldrig dem bara sitta och göra ingenting. De är i farten mest hela tiden!
Lägenheten är invaderad och sherryn flödar!
Nej det är många som kör detSå märkligt. Städpersonalen på skolan där jag jobbar verkar alltid ha hyfsat fullt upp! Ja, de har tid att sitta och fika, osv en stund, men jag ser aldrig dem bara sitta och göra ingenting. De är i farten mest hela tiden!
Vissa sitter i flera timmar, iaf ute på min arbetsplatsSå märkligt. Städpersonalen på skolan där jag jobbar verkar alltid ha hyfsat fullt upp! Ja, de har tid att sitta och fika, osv en stund, men jag ser aldrig dem bara sitta och göra ingenting. De är i farten mest hela tiden!