Varm krämig blomkålssoppa, ett varmt skumbad, lite rödvin....man ska vara snäll mot sig själv (speciellt när vädret är RIKTIGT ) !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, nu är den lugn, tillfälligt iaf. Fick ta en rejäl dos ImmodiumJäkla mage @Soffan74 Hoppas den lugnat sig nu.
Min normaltemp är dessutom runt 36.5 så när jag har så hör feber så är det extremt högt för mig. Det går rätt hyfsat med febersänkande men jag märker direkt när den har släopt för då är det nära döden igen.Starkare! Jag hade 37,5 igår och kände mig döende
Om jag inte minns helt galet när jag läste biomekanik så handlade det om sjuvkrafter. De är precis som du beskriver det, parallella. men den stora frågan blir ju, heter det skjuv eller sjuv?!Skjuva och skjuvning är etablerade begrepp, framför allt inom mekanik och hållfasthetslära. Den vardagliga betydelsen, när det handlar om att flytta föremål, torde kunna beskrivas som "parallellförflyttning".
Jag har också låg normaltempMin normaltemp är dessutom runt 36.5 så när jag har så hör feber så är det extremt högt för mig. Det går rätt hyfsat med febersänkande men jag märker direkt när den har släopt för då är det nära döden igen.
Det heter och stavas som jag skrev.Om jag inte minns helt galet när jag läste biomekanik så handlade det om sjuvkrafter. De är precis som du beskriver det, parallella. men den stora frågan blir ju, heter det skjuv eller sjuv?!
Känns som de övertygar sig själva också ofta. Min är rätt övertygad om att hon fodras på jul och midsommar endast..Har en hund som försöker övertyga mig om att han inte alls fått middag..
Han är en god skådespelare