Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på varför jag får upp reklam här på sexiga underkläder. Verkligen hela tiden, annars brukar ju reklamen variera men just den kommer upp konstant

Funderar på varför jag får upp reklam här på sexiga underkläder. Verkligen hela tiden, annars brukar ju reklamen variera men just den kommer upp konstant
Det får jag också. Jag kan inte riktigt se mig själv klädd i de där (med valkar som hänger utanför) och vem sjutton ska jag vara sexig för?

Det ar dags att laga middag ... i dag har jag tillbringat dagen med goda vanner och roda Angus kor. :D Det lustigaste var att korna inte alls gillade mig. De tog inte godis fran mig trots att jag trugade. De luktade pa mina fingrar och backade undan. :cautious: Jag tror att Princess Diva ar narmare lop an jag trodde.:p

Dags för jobb igen då. Idag blir en kort dag igen, ska till kommunhälsan och göra en hälsoprofil (konditionstest och lite prat om hälsa i största allmänhet). Ska bli kul! Hoppas höften fungerar bara.
Just det, träningskläder kan vara bra att ta med. Får se om jag kan packa ihop det utan att väcka herr sthu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar

Tillbaka