Jag förstår inte folk som säger att de blir pigga av träning. En timma efter avslutat pass och jag vill gå och lägga mig. Var är mina utlovade endorfiner?!
Jag är likadan! Träning gör mig trött och lite sömnig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte folk som säger att de blir pigga av träning. En timma efter avslutat pass och jag vill gå och lägga mig. Var är mina utlovade endorfiner?!
Det får jag också. Jag kan inte riktigt se mig själv klädd i de där (med valkar som hänger utanför) och vem sjutton ska jag vara sexig för?Funderar på varför jag får upp reklam här på sexiga underkläder. Verkligen hela tiden, annars brukar ju reklamen variera men just den kommer upp konstant
Billigare än datorburkenJag brukar ta ut min ilska på måttbandet, inte första gången det händer
Det får jag också. Jag kan inte riktigt se mig själv klädd i de där (med valkar som hänger utanför) och vem sjutton ska jag vara sexig för?
Billigare än datorburken
Känner detsamma, inget jag vill gå i när jag fick barn för 3 v sedanDet får jag också. Jag kan inte riktigt se mig själv klädd i de där (med valkar som hänger utanför) och vem sjutton ska jag vara sexig för?
det skulle behövas för den stackare som skulle råka se mig i dem där kläderna. Skyddet för att personen skulle skratta så han eller hon kissade på sig och solglasögon för att slippa se eländet.Jag får inkontinensskydd och glasögon
Krya på dig!Febern har kommit tillbaka och jag känner mest för att dö