Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du överlever. Lycka till!Toalett sanerad och klar. Fräsch som en sommardag nu. Något trevligt barn hade kissat i papperskorgen igen. Undrar just hur de gör hemma?
Nu sitter jag i tvättstugan och ugglar igen.
Pratade med chefen om detta och hon lovade att kolla upp om det finns nåt annat jag kan göra om eftermiddagarna. Får väl se när hon återkommer.
Om en timme ska jag till läkaren och kolla upp varför jag inte går ner i vikt och varför jag är så trött, = blodprov. Får väl se om jag överlever.
Härliga barn!Gjorde ett försök att förklara evolutionen till en kunskapstörstig femåring. Ett par minuter senare frågar ungen: "När var jag en apdinosaurie? I mammas mage?" Nåja, grundelementen är där iallafall
Låter lite som när min goda vän skulle förklara för sin systerson varför hennes och partnerns nya hundvalp hette Sapfo. Hon började med något som han var väl bekant med: att moster levde med kvinnor, inte med män. Därifrån förklarade hon vem Sappho varit och när hon var klar konkluderade grabben: Jaha, så hunden är lesbisk?Gjorde ett försök att förklara evolutionen till en kunskapstörstig femåring. Ett par minuter senare frågar ungen: "När var jag en apdinosaurie? I mammas mage?" Nåja, grundelementen är där iallafall
Sensmoral - krångla inte till det.Låter lite som när min goda vän skulle förklara för sin systerson varför hennes och partnerns nya hundvalp hette Sapfo. Hon började med något som han var väl bekant med: att moster levde med kvinnor, inte med män. Därifrån förklarade hon vem Sappho varit och när hon var klar konkluderade grabben: Jaha, så hunden är lesbisk?
Helt sant! I synnerhet inte för barnSensmoral - krångla inte till det.
En natt drömde jag att jag hade vunnit flera miljoner på något, antagligen Lotto. Skulle efter ha köpt hus, egen chafför och pengar till morsan, farsan, syrran och hennes ungar, donera pengar till min AkvarieföreningI natt drömde jag om att jag vann på lotto, en hyfsad summa på ett par hundra tusen. Kanske dags att köra en rad för första gången i mitt liv?
Jag jobbar.
Och alltså det här med att min kollega tydligen har suttit och räknat hur många gånger jag har sagt ”vad fan” i dag ...
Jag försöker nu kompensera med att dra Göteborgs-vitsar.
Jag drog in ett måttband i väggen igår i mitt förråd, av ren ilska. Kollegan var tyst ett tag då...
Sedan började han jävlas och retas igen kan tillägga att det var inte honom jag var arg på
Kollegor kan få utstå mycket.
De flesta av mina ”vad fan” i dag berodde på en skrivare som inte lydde mig, så mina kollegor var nog mest roade av min tilltagande förtvivlan.
Själv är jag mest lättad över att ingen eller inget kom till skada.