Kom just in efter ett skidpass. Blåste inte i skogen som tur var, gick bra. Men en liten runda på stan efteråt= råkallt! Nu ska jag parkera mig i badkaret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det brukar vara olika glasögon. Terminalglasögon, alltså glasögon för datorarbete, bör jobbet bekosta åt dig.Ska få glasögon, är så glad! Blev ett par från Prada, de hade halva priset på alla bågarna i butiken. Tyvärr bekostar jobbet inte dem eftersom jag behöver glasögon hela tiden, inte bara vid arbete vid dator.
Eller ja, jag behöver glasöga. Vänster är perfekt ”du kan se flugor på kyrktornet med vänster öga”, men höger är kasst. Jag föreslog monokel och det kunde de ordna Men blev bågar som sagt.
Jag behöver inte olika glasögon. Jag behöver glasögon hela tiden, inte endast vid datorarbete = arbetsgivaren ersätter ej.Fast det brukar vara olika glasögon. Terminalglasögon, alltså glasögon för datorarbete, bör jobbet bekosta åt dig.
Kan du inte göra en smörgåstårtemacka bara till dig?Har byggt ihop 2 smörgåstårtor till årsmötet i morgon. Ska dekorera i morgon em.
Själv kan jag inte äta. Min IBS-mage tål inte så mkt majonnäs, gräddfil, grädde mm. Så jag får köpa en macka till mig
Men vad jag menar är att man har olika glasögon. Jag har också glasögon hela tiden, dem betalar jag själv. De funkar däremot inte vid datorn så där betalar arbetsgivaren mina terminalglasögon.Jag behöver inte olika glasögon. Jag behöver glasögon hela tiden, inte endast vid datorarbete = arbetsgivaren ersätter ej.
Jag vet vad du menar. Jag behöver inte terminalglasögon.Men vad jag menar är att man har olika glasögon. Jag har också glasögon hela tiden, dem betalar jag själv. De funkar däremot inte vid datorn så där betalar arbetsgivaren mina terminalglasögon.
Ok, jag tänkte bara ge ett tips.Jag vet vad du menar. Jag behöver inte terminalglasögon.
Köpa en macka?? Skär av en bit o gör din egen lilla bit tårta.Har byggt ihop 2 smörgåstårtor till årsmötet i morgon. Ska dekorera i morgon em.
Själv kan jag inte äta. Min IBS-mage tål inte så mkt majonnäs, gräddfil, grädde mm. Så jag får köpa en macka till mig
Jag valde ett stall så långt bort att det inte är rimligt att cykla till stallet speciellt oftaTänkte vara duktig och cykla till stallet idag. Men det regnar och regnar. Iom att jag är en fryslort bär det emot rejält..
Har hittills prioriterat upp jobba, städa garderober etc..