Snyter ut hjärnloberna en efter en, medan jag medicinerar med allt symptomlindrande jag hittar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajjemän! Som tur var hann det bara gå iväg till en handfull gamla kunder som kan skratta åt eländet.
Det hade ju kunnat leda till behov av namnbyte och flytt utomlands.
Tur att han inte la ut den offentligt a la på FB.
Jag förstår att han fick massiv ångest!
Snyter ut hjärnloberna en efter en, medan jag medicinerar med allt symptomlindrande jag hittar.
Det också, men bara litet. Man får välja, whisky eller opiater. Inte båda.Whisky?
Din stackare, krya på dig
Känner att jag är fel person att råda dig. Åkte till jobb med migrän imorse och höll på att kräka på tåget.Sitter och försöker förklara för mig själv att jag inte är dum om jag stannar hemma från jobbet imorgon...
Jag har varit tokförkyld sen i måndags eftermiddag. Idag har hela kroppen varit hur trött som helst, det känns som om jag är täppt i hela huvudet och allt går segt, halsen är dum också. Idag körde jag en lätt(!) runda på jobbet, men var helt slut efter det. Nu har jag suttit i soffan sen kl 16, med undantag för en kort rastning av hundarna och en kort tur till mataffären, så nu känner jag mig piggare än i eftermiddags. Började dock känna mig seg i kroppen av promenaden till affären...
Imorgon har jag en väldigt tung runda på jobbet. Den är krävande även när jag är helt frisk. Det bästa vore ju att stanna hemma imorgon, vila, se till att bli frisk över helgen och jobba som vanligt nästa vecka. Men så är det någon liten röst där i huvudet som säger att jag mest framstår som lat och gnällig om jag är hemma så fort det blir en jobbig runda (alla på jobbet vet att jag ogillar den där rundan, de har dock också sett hur dåligt jag mått den här veckan..).
BLÄH. Jag är inte så duktig på det där med att vara sjuk...
Det ÄR fullt rimligt att du stannar hemma i morgon. Jag tycker inte det låter vettigt att du ska ta ut dig när du fortfarande är sjuk.Sitter och försöker förklara för mig själv att jag inte är dum om jag stannar hemma från jobbet imorgon...
Jag har varit tokförkyld sen i måndags eftermiddag. Idag har hela kroppen varit hur trött som helst, det känns som om jag är täppt i hela huvudet och allt går segt, halsen är dum också. Idag körde jag en lätt(!) runda på jobbet, men var helt slut efter det. Nu har jag suttit i soffan sen kl 16, med undantag för en kort rastning av hundarna och en kort tur till mataffären, så nu känner jag mig piggare än i eftermiddags. Började dock känna mig seg i kroppen av promenaden till affären...
Imorgon har jag en väldigt tung runda på jobbet. Den är krävande även när jag är helt frisk. Det bästa vore ju att stanna hemma imorgon, vila, se till att bli frisk över helgen och jobba som vanligt nästa vecka. Men så är det någon liten röst där i huvudet som säger att jag mest framstår som lat och gnällig om jag är hemma så fort det blir en jobbig runda (alla på jobbet vet att jag ogillar den där rundan, de har dock också sett hur dåligt jag mått den här veckan..).
BLÄH. Jag är inte så duktig på det där med att vara sjuk...
Förlåt men det var ju skitkul
Ja, kanske inte för honom... men för oss andra
Om det känns bättre - stanna hemma, det är en order från buke!Ok... efter 10 min hundrastning och efterföljande tasstorkning så känner jag mig på nytt utmattad... Ska nog till ett mindre mirakel för att jag ska klara att jobba imorgon.
Briljant! Låter utmärkt att lägga ned en påminnelse i väskan när han åker bort Typ "från din lilla ros"Haha! Det är lite svårt att släppa. Funderar på att plåga honom med det här i en evighet. Typ skriva ut bilden och packa ner i väskan när han åker bort, lägga in i plånboken/kylen/etc.
Jag skickade bilden till min liberala bästa vän. Jag dubbelkollade ca 23 ggr att det var just till henne.
Sambon var jättetrött ikväll. Ångestnivån kan ha bidragit ngt..
Haha vad säljer ni egentligenI morse var sambon så glad över en fin bild med en ros han fått av en fd klasskompis. Åh, vad fint och mysigt! Den bilden skulle han skicka till familj, vänner och kunder. Sagt och gjort åkte den iväg till ett gäng. Sonen svarar "Var inte det lite väl osmakligt?".
Sambon förstår inget. Han tar upp bilden igen och kollar. Paniiiiik! Det är ett kvinnligt könsorgan med en rosstjälk så det ska se ut som en ros. Ganska märklig anatomi förvisso som gör det mer roslikt. But still!
Faaaasa! Han fick sån ångest att han höll på att rinna bort, fick ta av sig kläder och försöka författa ursäktsmeddelande till de han hunnit skicka till. Som tur var hann han bara skicka till ett fåtal.
Vilket kaos! Tur att sonen som inte är en blind gubbe såg vad det föreställde och sa ifrån!