Det kommer du att göra snart. Det är bara en tidsfråga.Letar gödsel. Varför känner jag ine längre nån med häst/kor och dåligt hö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer du att göra snart. Det är bara en tidsfråga.Letar gödsel. Varför känner jag ine längre nån med häst/kor och dåligt hö
Det kommer du att göra snart. Det är bara en tidsfråga.
Lägg ut en annons? Eller lapp på anslagstavlan?Hoppas det! Vill starta upp mitt grönsaksland!
Du får berätta vad han säger till dig efter ha sett det där!Nu är hela huset storstädat. Finally! Har fått i mig middag också. Samt under högljutt fnissande klippt ihop en lapp med halva sambon ansikte, halva Harvey Specter och välkommen hem Sambos namn Specter undertecknat märket på vad vi säljer.
Jag brukar skoja om att han är vår Harvey Specter iom att han är "best closer in town". Idag har sambon jobbat på fint och closeat en del. Han har kört sååå mkt bil och slitit. Och nu är han fortf inte hemma.
Så bilden ligger utskriven på hallgolvet. Hela hallen är tapetserad med söta lappar också..
Hoppas han blir glad när han ramlar in inatt!
Pinsamt att man tycker man själv är så jäkla kul att man fnissar för sig själv dock..
Du får berätta vad han säger till dig efter ha sett det där!
Var bor du någonstans? Jag har inte ens haft framme varken mössa eller vinterstövlar.Och första gången i år utan mössa ute!!!
Stockholm/UppsalaVar bor du någonstans? Jag har inte ens haft framme varken mössa eller vinterstövlar.
Min skotork har gett upp. Den har varit min trogna vän länge men torkar inte längre barnens skor så jag ska beställa en ny. Och ska även inskaffa mig en GPS till bilen, är trött på att åka fel efter google maps i telefonen. Men vilken GPS är bra när man är.. host.. ekonomisk