Finns det nagon YouTube som visar dem? Det skulle vara kul att se.
Har i Oregon har vi millimeter stora svarta myror (som smakar mycket illa ) som kommer in hela hosten, vintern, varen och stannar over sommaren om man inte far ut dem. Jag gav till sist upp pa "myr mannen" och kopte en sprayflaska raid Jag sprayade dar jag sett myrorna och dar hundarna inte kan komma at det torkade jag bara torrt (pa vaggen over diskbank, mellan eluttag och bankskiva, runt fonstret over diskbanken, bredvid och under spisen, etc) men dar man sjalv eller hundar kan tankas komma at det tvattade jag noga av vad som kan tankas ha kommit dit. det ar INTE EN MYRA i mitt kok langre
Ja, alltså det där blekmedlet funkade bara tills det torkat De här är också minismå och ljusbruna. De har ju sitt bo utanför eftersom det är promenad stråket som går genom lägenheten.
Det är ju inte ovanligt med myr invasion här (eller kackerlackor ) men jag har alltid lyckats att bli av med det innan (då det alltid varit frukt eller något som dragit in dem - tips: ha frukten i kylen ) men nu kan jag ju inte ta bort orsaken. Får inhandla något medel i morgon.