Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste varit något äkta ufo. Dom ringde i alla fall upp och tala om att tiden jag hade fått redan var dubbelbokad... Suck. Fick en ny tid nu i alla fall. Bara så onödigt att gå genom dom sedan till dr och sen ortoped.
Haha,jag beställde tid hos min doktor(ang mina diskbråck) via nätet,skrev att jag kan alla dagar EFTER ca 12, Fick en tid hos BVC :eek: kl 9 :banghead::banghead::banghead:
Heja Tidans vårdcentral :down:

17203164_10154621344732762_1942800119946222259_n.jpg

Nu blir det matris dags! och hela buke lyfter i glädje jubel. medans jag ser jag vill inte.

Har precis blivit lite lätt uppläxad av 1177 :o hen tyckte jag skulle ha ringt VC idag :meh: Sedan försökte hen skicka mig till Åre där VC tydligen fortfarande har öppet men det kommer inte att hända, det vore farligare att köra den vägen som jag mår!

Jaja.

Blev en affär (Lidl), fika i Gottsunda-centrum. Hämta ut 2 paket på Ica.
Fick ett stort paket med böcker - hästböcker bara. Så nu har jag massor att läsa;)
Ätit middag. Ska slösurfa lite innan det är dags för att tappa upp badvatten till mig. Glömde bort att bada igår...:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka