LadyCovergirl
Trådstartare
Jag ska gå och lägga mig. Ny arbetsvecka imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min bara min men jag kan väl dra en natt till verkar ju som @Linta har några timmar att vara vaken på så det ska väl funka.Letar efter John Blund
Matchar ditt hår ju men aj om det svider i ansiktet, inte skoj alls.Ser ut som ett stoppljus i nyllet. Då vet vi att det inte var solskydd i den foundationen.
/kräftan
Får ha röda kläder imorgon. Så kan jag stå vid stallväggen , bli osynlig och skrämma folk.Matchar ditt hår ju men aj om det svider i ansiktet, inte skoj alls.
Måla dig grön och säg till syrran att du är Shrek (Shrek är söt tycker jag så borde passa dig fint)Jag vill ta en kniv och skära bort delar av mig. Men att klä mig i svart sopsäck kanske fungerar tillfälligt så jag slipper se mig själv.
I vilket fall så ska min ena systerson ha kalas idag och jag ska tydligen klä ut mig till ett monster och ha en massa godispåsar på mig som barnen ska plocka. Syrran såg den leken i Ungern och barnen föll för det så hon tänkte göra samma sak. Att leka monster är jag nog bra på.
Sjunde inseglet snurrar i mitt huvud just nu. Fast "döden" är utbytt mot "arbetsveckan". Är fan inte redo för detta.Min bara min men jag kan väl dra en natt till verkar ju som @Linta har några timmar att vara vaken på så det ska väl funka.
Du behöver inte leta hos mig jag släppte just ut honom ur sin lilla fängelsehåla
Så ja vi är här, andas lugnt och fint bara.Sjunde inseglet snurrar i mitt huvud just nu. Fast "döden" är utbytt mot "arbetsveckan". Är fan inte redo för detta.