Varför skrev du så? ?
Jag som inte köpte bröd för att göra varma mackor på förut ju.
Nu blev jag jättesugen på såna bara för det
Och bara det att skriva sådant när gubbe sitter i lastbilen och inte kan få varm macka alls... Inte OK "behavior" alls
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skrev du så? ?
Jag som inte köpte bröd för att göra varma mackor på förut ju.
Nu blev jag jättesugen på såna bara för det
Jag har en paninigrill, himla bra! Då kan man göra lite större smörgåsar ocksåAaaah, i see!Nu blev jag påmind om att en smörgåsgrill måste införskaffas!
![]()
Jag har en paninigrill, himla bra! Då kan man göra lite större smörgåsar ocksåRekommenderar en sån
![]()
Det har tydligen vi medJag har en paninigrill, himla bra! Då kan man göra lite större smörgåsar ocksåRekommenderar en sån
![]()
Dricker rödvin till söndagstacon. Because Im worth it
Tyfusan vad skönt att vi bara har en sån här tävlingshelg per år. Är fullständigt slut både mentalt och fysiskt![]()
Det går bra med våffeljärn med och dessutom blir det fina krispiga hål och våfflor blir nog inte bra i klämmacksmaskin?!Aaaah, i see!Nu blev jag påmind om att en smörgåsgrill måste införskaffas!
![]()
Det går bra med våffeljärn med och dessutom blir det fina krispiga hål och våfflor blir nog inte bra i klämmacksmaskin?!
Bara för jag har för lite plats och för mycket saker så har jag bägge![]()
Ord blir så futtiga men jag hoppas verkligen att allt går så bra det bara kan.Jag är nervös och stressad över veckan. Tre sjukhusbesök. Planering/uppföljning med en neurolog imorgon, uppföljning med ögonläkare på torsdag och förmodligen dropp på fredag. Samtidigt så måste jag skriva massor på en uppsats och en tenta till en annan kursDet är jag är mest nervös för är imorgon. Ännu en stafett till att börja med, det kan ju vara en jättetrevlig och tillmötesgående men det kan vara precis tvärt om. Sedan är jag nervös för vad plåtarna visar, i och med att jag hade en synnervsinflammation har det ju förekommit inflammatorisk aktivitet. Livrädd för att jag ska ha haft tysta skov också, så att jag kanske får byta medicin eller att det föreslår blodstamcellstransplantation. Det senare vet jag är ganska otroligt, men på ett MS-forum där jag är medlem så har jag läst mig till en person som haft nästintill samma sjukdomshistorik som jag fått göra det. Sen vill jag försöka tjata mig till att få något mot tröttheten, men det tror jag är omöjligt
![]()
Jag är nervös och stressad över veckan. Tre sjukhusbesök. Planering/uppföljning med en neurolog imorgon, uppföljning med ögonläkare på torsdag och förmodligen dropp på fredag. Samtidigt så måste jag skriva massor på en uppsats och en tenta till en annan kursDet är jag är mest nervös för är imorgon. Ännu en stafett till att börja med, det kan ju vara en jättetrevlig och tillmötesgående men det kan vara precis tvärt om. Sedan är jag nervös för vad plåtarna visar, i och med att jag hade en synnervsinflammation har det ju förekommit inflammatorisk aktivitet. Livrädd för att jag ska ha haft tysta skov också, så att jag kanske får byta medicin eller att det föreslår blodstamcellstransplantation. Det senare vet jag är ganska otroligt, men på ett MS-forum där jag är medlem så har jag läst mig till en person som haft nästintill samma sjukdomshistorik som jag fått göra det. Sen vill jag försöka tjata mig till att få något mot tröttheten, men det tror jag är omöjligt
![]()
Efter 2 år så skiljs både jag och ponny bus nästa vecka de känns lite vemodigt men de är ägaren som bestämmer , kommer att sakna han