Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på med ett litet vektor projekt, som troligen kommer va allt annat än litet... det är jag i ett nötskal det.. :banghead:
Så här långt har jag kommit nu, har hela kroppen kvar och alla outlines. :angel:
18360608_1648298415200998_680460371_n.jpg

Dricker rödvin till söndagstacon. Because Im worth it :p
Tyfusan vad skönt att vi bara har en sån här tävlingshelg per år. Är fullständigt slut både mentalt och fysiskt :wtf:

Ungefär som då jag var med i Herrljunga då på midsommartävlingarna, första start vid 09:00 och sedan rullade det på med 4 klasser från 1 meter till 1,30 och om vi hade tur var det slut vid 20 tiden på kvällen...

Det går bra med våffeljärn med och dessutom blir det fina krispiga hål och våfflor blir nog inte bra i klämmacksmaskin?!
Bara för jag har för lite plats och för mycket saker så har jag bägge :o

Våfflor smakar bäst som hjärtan, smörgåsarna smakar lika bra hursom vilken form de har, bara de är dubbla och "pressade" :D

Efter 2 år så skiljs både jag och ponny bus nästa vecka de känns lite vemodigt men de är ägaren som bestämmer , kommer att sakna han

Jag är nervös och stressad över veckan. Tre sjukhusbesök. Planering/uppföljning med en neurolog imorgon, uppföljning med ögonläkare på torsdag och förmodligen dropp på fredag. Samtidigt så måste jag skriva massor på en uppsats och en tenta till en annan kurs :( Det är jag är mest nervös för är imorgon. Ännu en stafett till att börja med, det kan ju vara en jättetrevlig och tillmötesgående men det kan vara precis tvärt om. Sedan är jag nervös för vad plåtarna visar, i och med att jag hade en synnervsinflammation har det ju förekommit inflammatorisk aktivitet. Livrädd för att jag ska ha haft tysta skov också, så att jag kanske får byta medicin eller att det föreslår blodstamcellstransplantation. Det senare vet jag är ganska otroligt, men på ett MS-forum där jag är medlem så har jag läst mig till en person som haft nästintill samma sjukdomshistorik som jag fått göra det. Sen vill jag försöka tjata mig till att få något mot tröttheten, men det tror jag är omöjligt :(
Ord blir så futtiga men jag hoppas verkligen att allt går så bra det bara kan. :heart

Jag är nervös och stressad över veckan. Tre sjukhusbesök. Planering/uppföljning med en neurolog imorgon, uppföljning med ögonläkare på torsdag och förmodligen dropp på fredag. Samtidigt så måste jag skriva massor på en uppsats och en tenta till en annan kurs :( Det är jag är mest nervös för är imorgon. Ännu en stafett till att börja med, det kan ju vara en jättetrevlig och tillmötesgående men det kan vara precis tvärt om. Sedan är jag nervös för vad plåtarna visar, i och med att jag hade en synnervsinflammation har det ju förekommit inflammatorisk aktivitet. Livrädd för att jag ska ha haft tysta skov också, så att jag kanske får byta medicin eller att det föreslår blodstamcellstransplantation. Det senare vet jag är ganska otroligt, men på ett MS-forum där jag är medlem så har jag läst mig till en person som haft nästintill samma sjukdomshistorik som jag fått göra det. Sen vill jag försöka tjata mig till att få något mot tröttheten, men det tror jag är omöjligt :(

Ta det lugnt. Att få ett skov i början av behandlingen är ingen fara.

Det tar tid innan du för full effekt av den och alla blir inte 100% skov fria.

Jag har haft skov under behandlingen och jag fortsatte med samma medicin.

:heart:heart:turd:

OK men skjuuuuuuuut miiiiiig! Inser att jag har möte på jobbet kl 09 sharp imorgon bitti :arghh:

Ungkotten har varit pretonåring så det sprutat ur öronen på henne idag :arghh:O_o:banghead::rage::yuck: typ... nu sover hon iaf, men i min säng... så, nu är frågan, ska jag sova i hennes säng eller försöka lyfta över henne dit eller stå ut med att dela?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
365
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka