Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
John Blund har uppenbarligen övergett även mig. Han kom pliktskyldigt på besök igår kväll men lämnade mig visst åt mitt öde vid tretiden. :arghh: Jag som försöker kurera någon mystisk åkomma som gett mig huvudvärk och ont i kroppen sedan mitten av förra veckan. Tydligen är det inte genom sömn jag ska bli piggare. :down:

Stannar hemma från jobbet idag. Var hemma i måndags, igår släpade jag mig dit eftersom vi hade ett möte jag ville vara med på. Chefens förslag på hur vi ska lösa våra semestrar var nämligen under all kritik. Inte för att vi kom närmare en lösning... :meh:

Va tusen :eek: är varenda kotte vaken,har JB ringt sig sjuk tro ?

Jag tror han är totalt utarbetad och behöver semester befinner sig säkert på någon strand med paraplydrinkar och vackra solnedgångar med andra ord: han har flytt landet säkert pga. regn, hagel, blåst .
(Tänker jag efter verkar det ju ganska smart egentligen :o)

Han har tillbringat natten hos mig :love:

Försöker vakna till liv med lite kaffe.
Sovit jätteskönt i natt, så skönt med en bredare säng så man kan röra sig på nätterna igen :p
Blev en sen kväll i stallet , till strax efter 23 men det var skönt och välbehövligt för själen :heart

Det blev några timmar sömn trots allt. Men inte f-n kunde jag sova tills klockan ringer. Hm, det gör jag ju aldrig...

Upp å hoppa då. Lite yoga kanske?

Sovit uruselt men nu på väg mot jobbet.
Borde väl egentligen var hemma veckan ut men barnen ger sån energi så jag tänkte testa iaf.

Fan också! Spårmarkeringar på både spår 3 och 4. Jag kan inte lägga om några växlar eller få kör i signal vilket betyder ett himla pusslande och stoppkörning med blankett 21. Blä :wtf:

Väderprognos från östra värmland. Solen skiner från en blå himmel. En fantastisk kontrast från de sista två dagarnas verkliga aprilväder. Igår när jag var i stallet sprack molnen upp och det snöade från blå himmel.

Tröttare än tröttast, trots att jag vaknade till vid kl 05:57 och var tvärpigg (borde gått upp ur sängen direkt). Känner mig dessutom febrig. Och igår råkade jag backa in i en sån där utdragbar skärbräda så jag fick ett rejält blåmärke mitt på skinkan.
Inte alls sugen på att ta mig samman och bege mig på cykel till tandläkaren vid lunch :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
365
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka