Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockan ringer halv fem så jag antar att jag borde ta mig mot sängen o sådär.
Det låter som en tysk kuddeMin kudde på hotellet är typ lika stor som jag är![]()
Varför??I dag men jag takade nej.
Jag sitter och försöker att inte ha ångest för morgondagens tripp till Jönköping för en magnetröntgen. Ett led i detta är att titta på en bild som en vän länkade för någon vecka sedan, och jag vet ju att det är skillnad på en magnetröntgen och en skiktröntgen men jag skrattar ändå:
![]()
Helt underbar!Jag sitter och försöker att inte ha ångest för morgondagens tripp till Jönköping för en magnetröntgen. Ett led i detta är att titta på en bild som en vän länkade för någon vecka sedan, och jag vet ju att det är skillnad på en magnetröntgen och en skiktröntgen men jag skrattar ändå:
![]()
Helt underbar!
Lova att du löser gåtan och nej jag hade inte stesolid eller annat, klura på@hallonsaft Det kan jag absolut ägna en tanke eller två, det tar ju ett tag och jag kommer INTE somna. Men lite fint stesolid kommer göra det uthärdligt![]()
Lova att du löser gåtan och nej jag hade inte stesolid eller annat, klura på![]()
DealJag lovar ingenting! Men om katten dyker upp och är den som injicerar mig med stesolid så kanske jag kan närma mig svaret på gåtan.