Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och försöker att inte ha ångest för morgondagens tripp till Jönköping för en magnetröntgen. Ett led i detta är att titta på en bild som en vän länkade för någon vecka sedan, och jag vet ju att det är skillnad på en magnetröntgen och en skiktröntgen men jag skrattar ändå:
ehycEXU.jpg

Jag sitter och försöker att inte ha ångest för morgondagens tripp till Jönköping för en magnetröntgen. Ett led i detta är att titta på en bild som en vän länkade för någon vecka sedan, och jag vet ju att det är skillnad på en magnetröntgen och en skiktröntgen men jag skrattar ändå:
ehycEXU.jpg
:rofl::love:

ehycEXU.jpg
Helt underbar!

Betalt räkningarna men efter att jag bekräftat så rasade nätet eller om det var banken, det verkar dock gått igenom men får ha extra koll igen för säkerhetsskull och lagt påminnelse i mobilen för att inte glömma det.

Har nastan gjort klart middagen och klockan ar inte 4 pm annu :) I kvall blir det vit kolja (tank vad man lars sig genom att skriva pa Buke:p) Nu ska bara fisken ner i Sous Vide badet, linser kokas och bli pure samt endiver grillas. Det blir spannande det har.

Gäsp

Kl 23.58 fick jag samtal om att en anställd inte kommer imorgon. Lätt ich somna nu liksom.

Flög upp ur sängen när telefonen ringde

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
365
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka