Vem var det nu igen som bodde i Kungsbacka? Jag ska tillbaka dit imorrn, samma ställe som i fredags. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas att chefen betalade kalaset![]()
Jaja det är synd om dig, men att posta samma sak två gånger med två minuters mellanrum är väl att ta iMensvärk 24-7, ont i vänster fot och inflammation i höger axel.
Det är underbart att leva just nu![]()
Dubbelt ömkligJaja det är synd om dig, men att posta samma sak två gånger med två minuters mellanrum är väl att ta i![]()
![]()
Kaos. Chefen tvingade mig att shoppa så mkt att jag nu typ måste ta taxi hem![]()
Kompensation för helgen?![]()
![]()
Veterinärena? Börjar kl 20 på kanal 7Jag hann inte läsa igenom och skriva i gamla tråden innan den stängdes.
Har nytvättat hår och det är dr Phil på tv. Är inte dr Phil rätt tjatig? Alla som kommer dit har ju mer eller mindre liknande problem.
Kl 20 är det något program jag tänkte se, tror jag, men jag minns inte vilket
Tidigare idag började det lukta köttsoppa härså jag var tvungen att öppna fönstret, nu vill jag stänga det men vill inte stiga upp.
Det vore gott med godis, kanske skulle ta en promenad …
@Tranan när var det du skulle ha den där Australien-intervjun?![]()
Kaos. Chefen tvingade mig att shoppa så mkt att jag nu typ måste ta taxi hem![]()
Jaja det är synd om dig, men att posta samma sak två gånger med två minuters mellanrum är väl att ta i![]()
![]()
Inte chefen, men nar jag var i Florida forra veckan tvingade min sonhustru mig att shoppa massor. "Du vet att du gillar det, det ar bara att ta det nu nar du har chancen".Vilket forvisso var helt ratt ... MEN vi har samma butikskedjor har i Oregon, inte alltid samma varor, men vi har heller ingen moms har, men det har de i Florida.
OCH jag fick dessutom packa allt och ta med pa flyget hem.
![]()
I dag men jag takade nej.Jag hann inte läsa igenom och skriva i gamla tråden innan den stängdes.
Har nytvättat hår och det är dr Phil på tv. Är inte dr Phil rätt tjatig? Alla som kommer dit har ju mer eller mindre liknande problem.
Kl 20 är det något program jag tänkte se, tror jag, men jag minns inte vilket
Tidigare idag började det lukta köttsoppa härså jag var tvungen att öppna fönstret, nu vill jag stänga det men vill inte stiga upp.
Det vore gott med godis, kanske skulle ta en promenad …
@Tranan när var det du skulle ha den där Australien-intervjun?![]()