Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det i simningen?Nu ska jag ta på mig stallkläder och köra till just stallet
Håller tummarna. Förstår precis din känsla hu.Usch. Om en stund ska jag köra till stora stan och besöka käkkirurgen.
Inför min eventuella transplantation så måste de kolla allt i munnen. De ser en skugga under en rotfyllning och jag har ingen aning om vad som ska ske idag. Ska de borra upp fyllningen eller bara undersöka vidare...
Hade velat gå till min vanliga tandläkare men när de ringde mig för att boka tid sa de att kirurgen fick ta de fall som var komplicerade. Det blev jag inte precis lugnad av.
Jag är ordentligt tandläkarrädd så det känns som jag ska köra till min avrättning. Blä.
Jag är ordentligt tandläkarrädd så det känns som jag ska köra till min avrättning. Blä.
Hur gick det i simningen?
Usch. Om en stund ska jag köra till stora stan och besöka käkkirurgen.
Inför min eventuella transplantation så måste de kolla allt i munnen. De ser en skugga under en rotfyllning och jag har ingen aning om vad som ska ske idag. Ska de borra upp fyllningen eller bara undersöka vidare...
Hade velat gå till min vanliga tandläkare men när de ringde mig för att boka tid sa de att kirurgen fick ta de fall som var komplicerade. Det blev jag inte precis lugnad av.
Om det kan lugna dig något så de vi har träffat på käkkirurgen så har de varit otroligt duktiga med rädda patienter. Dottern som tycker att det är jobbigt när någon är i hennes ansikte lyckades slappna av där. Men jag förstår dig fullt ut. ❤Usch. Om en stund ska jag köra till stora stan och besöka käkkirurgen.
Säg att du köper åt ett barn, som är på toa eller nåt. Ät sedan. Lura systemet.Surar över att det bara är barn som får köpa pannkakor på Gotlandsfärjan.
Surar över att det bara är barn som får köpa pannkakor på Gotlandsfärjan.
Egentligen köper du till ett barn redan @Voeux …. Om ett som inte redan sett dagens ljus änSäg att du köper åt ett barn, som är på toa eller nåt. Ät sedan. Lura systemet.
Smart ! Kan dock bli lite spännande att försöka förklara för personalen där, känner jag....Egentligen köper du till ett barn redan @Voeux …. Om ett som inte redan sett dagens ljus än
Egentligen köper du till ett barn redan @Voeux …. Om ett som inte redan sett dagens ljus än