Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nice.Sitter och väntar på lillebror, han kommer till centralen 23:40 och ska sedan ta sig hem hit. Bar just ut påse med klumpar från lådan. Jag kommer in och katten sitter behagfullt och lägger en stor och stinkande korv som hon inte ens ids gräva ner![]()
Den känns igen...Sitter och väntar på lillebror, han kommer till centralen 23:40 och ska sedan ta sig hem hit. Bar just ut påse med klumpar från lådan. Jag kommer in och katten sitter behagfullt och lägger en stor och stinkande korv som hon inte ens ids gräva ner![]()
Men du ska väl ändå inte sälja Keso?
Åh, du beskriver mitt liv med den sista meningen! Det är SÅ svårt… läs lite i min tråd om att säga upp sig utan nytt jobb, många kloka synpunkter därÅt precis majskakor och drack mjölk. Det var ganska gott. Har också insett att jag idag inte ätit något godis. Minns inte när senast jag hade en helt godisfri dag, det måste vara flera månader sedan. Gissar att kroppen tycker om det.
Funderar nu på jobb och sådant. Pratade med en av de nyaste igår och passade på att fråga om han tänkt stanna kvar efter sommaren eller ska göra något annat, han ville stanna men har inte pratat med chefen om det än. Det gjorde iaf mig glad, för han är otroligt trevlig och för att ha jobbat så kort tid även riktigt duktig. Om vi får in fler trevliga så kanske jobbet blir lite roligare igen. Fast jag måste ändå ha något annat, det går inte att vara så fruktansvärt trött hela tiden som jag blir av det här.
Hörde två andra kollegor prata om sådant, en av dem har sagt upp sig och förklarade hur trött han blir och att han måste sluta pga det. Hade jag haft lika mycket energi som han beskrev det som att han hade, då hade jag varit piggare än på lääänge(Förstår alltså fullt ut varför kollegan slutar, är mest sur på mig själv som fortfarande är kvar) Vet inte om det kanske är klokt att säga upp sig utan att ha något nytt att gå till. Tänker att det borde gå att få timanställningar på olika ställen då? Lite variation kan ju vara kul. Typ.
Hur sjutton ska man kunna veta vad som är rätt att göra?
Jag har lästÅh, du beskriver mitt liv med den sista meningen! Det är SÅ svårt… läs lite i min tråd om att säga upp sig utan nytt jobb, många kloka synpunkter där![]()