Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mardröm!Fortsätter på gårdagens djurtema, träffade en ny kompis idag. Eller ja, jag tyckte den var häftig, tror inte den tyckte detsamma om mig
Klicka för att se:
Visa bifogad fil 74366
Köp ett barbord, då kanske du kan få in buren under.Håller på att minska ner möbler inne
Ska försöka få tag i ett bord för 2 och stolar.
Har ju bara en stol kvar och den ryker snart.
Sen grunna på grisarna
De tar upp mycket plats.
Så vet inte hur jag ska göra
Jag hittade också en frän kompis idag! (det är en fjärilslarv)
Lite för långt bort för att åka på begravningen. Men tv 4 skulle sända.Tänker aldrig mer göra "inhopp" på jobbet i juli... jösses vad alla blir i extas bara för att ordinarie är tillbaka och då antas jag hinna att göra massor av saker som inte vikarien är betrodd med (nej, det är inte akuta saker och vi ordinarie ser till att vikarien bara är ensam i två veckor och allt är fixat inför det) *suck och dubbelsuck*
Nåja, snart är det semester... igen. Längtar redan
Har inte varit inne på hästforumet och kollat, men är det någon här som ska gå på begravning på lördag? Faxens alltså.
Jag funderar på att åka in
Jag hade kanske inte tyckt det var lika kul om jag var i vattnet, men det var jag inteMardröm!
Nyss for en polisbil förbi på vår lilla väg med blåljus och sirener, på väg mot stan
KanskeKöp ett barbord, då kanske du kan få in buren under.
Typ… utanför mig går det också skytteltrafik emellanåt. Oftast ambulanser dockLivet på landet
Jag när det blåser förbi en armé av polisbilar utanför mig på bron: ”jahapp dagens skjutning”.
Typ… utanför mig går det också skytteltrafik emellanåt. Oftast ambulanser dock
Några mil norr ut så har det både regnat o Åskat.Ungefär tvåtusen grader varmt och inget regn i sikte
Några mil norr ut så har det både regnat o Åskat.
Här blåser det men åskan och regnet verkar gå runt oss precis…Så orimligt orättvist! Här är det nog runt 28 grader och dessutom i princip noll vind
Jag funderar på det, har en avkomma efter honom så vore fint att säga adjö till hans pappa typ. Och jag är ju ändå här uppe nu.Tänker aldrig mer göra "inhopp" på jobbet i juli... jösses vad alla blir i extas bara för att ordinarie är tillbaka och då antas jag hinna att göra massor av saker som inte vikarien är betrodd med (nej, det är inte akuta saker och vi ordinarie ser till att vikarien bara är ensam i två veckor och allt är fixat inför det) *suck och dubbelsuck*
Nåja, snart är det semester... igen. Längtar redan
Har inte varit inne på hästforumet och kollat, men är det någon här som ska gå på begravning på lördag? Faxens alltså.
Jag funderar på att åka in
Är du vakenSå orimligt orättvist! Här är det nog runt 28 grader och dessutom i princip noll vind