Jag hade blivit galen.Bakläxa för den som mätte… Det löser sig med ”falsk sida” men lite irriterande ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade blivit galen.Bakläxa för den som mätte… Det löser sig med ”falsk sida” men lite irriterande ändå.
Svar: JAVar det du som gillade typ Borderlands? eller var det Diablo?
Hade såklart inte ens hört talas om författaren, trots 15 hp litteraturvetenskap om just postkoloniala perspektiv.Väntar med spännen på tillkännagivandet om vem som vinner nobelpriset i litteratur, inte för att jag hoppas speciellt på någon (eller ens läser så mycket samtida författare). Men det är alltid lika kul ändå.
Hade såklart inte ens hört talas om författaren, trots 15 hp litteraturvetenskap om just postkoloniala perspektiv.
Jag har den här och den är förvånansvärt bra för det priset.Tack för tips ! Dock lär jag nog få nöja mig med vad jag hittar på orten eftersom jag behöver den ASAP (typ imorgon kl 5:30 )....
Då minns jag inte jättedåligt.Svar: JA
bothisgood.gif
De har jag spelat allra mest. Sen typ Portal, lite fps, Fallout.. Heroes of Might and Magic III
Jag hade blivit galen.
Jag har fredag idag