Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att allt går bra !Plockar, och försöker tänka ut om det är något jag missat. Packar mig och hunden inför min sjukhusvistelse idag. Måste komma ihål att tanka bilen innan jag lämnar den illl avkomman också. Hens bil är krasslig och hen har möte med regionen idag. Där gör den bättre nytta är jag ändå inte ska köra nånstans.
Få se om det blir akutdialys eller om de bara medicinera mig. Får lite skäll av vården för jag är för hurtig. Läkaren var skapligt häpen över att jag dagen innan suttit i bil större delen av dagen med kompis och åkt till djursjukhuset med en häst. De tycker inte jag fattar hur dålig jag är. men inget blir väl bättre av att ligga stilla och oja sig över livet? Jag gör det jag orkar. Det är roligare på det viset.
Lite hjärtsnörp över att lämna hunden i avkommans vård. Mest för att jag inte tycker om att besvära. Samtidigt vet jag att hunden är högt älskad även hos dem. hunden själv kommer att tycka att det är toppen. Hans två absoluta favoritmänniskor och han får tillbringa tid med dem.
Tänker på dig!! Om de skulle krisa med hunden kan jag köra och hämta honom också, det är inga problemPlockar, och försöker tänka ut om det är något jag missat. Packar mig och hunden inför min sjukhusvistelse idag. Måste komma ihål att tanka bilen innan jag lämnar den illl avkomman också. Hens bil är krasslig och hen har möte med regionen idag. Där gör den bättre nytta är jag ändå inte ska köra nånstans.
Få se om det blir akutdialys eller om de bara medicinera mig. Får lite skäll av vården för jag är för hurtig. Läkaren var skapligt häpen över att jag dagen innan suttit i bil större delen av dagen med kompis och åkt till djursjukhuset med en häst. De tycker inte jag fattar hur dålig jag är. men inget blir väl bättre av att ligga stilla och oja sig över livet? Jag gör det jag orkar. Det är roligare på det viset.
Lite hjärtsnörp över att lämna hunden i avkommans vård. Mest för att jag inte tycker om att besvära. Samtidigt vet jag att hunden är högt älskad även hos dem. hunden själv kommer att tycka att det är toppen. Hans två absoluta favoritmänniskor och han får tillbringa tid med dem.
Hålla tillgodo med vad?Tog en bild haromdagen pa ett halloween decorerat hus. Bilden ar inget vidare da jag knappt stannade bilen for att ta den, men ni far halla till godo.
Åh just det! Jag har medarbetarsamtal på tisdag. Jag kanske borde skriva ut formuläret imorgon när jag är på jobbet så att jag kan svara på frågorna. Kanske.Fyller i årets medarbetarenkät.
Du tänker helt rätt, är man med kunder så jobbar man. Enkelt.Ok.. andas Diabetikern....
Just pratat med ledningen som kommit på at Julbord för våra kunder kan vara något... och så bjuder vi personalen också...
Utanför arbetstid.
Med andra ord så bjuder företaget på Julbord tillsamman med de klienter/kunder jag har. Så då jobbar jag ju.
Nej nej du jobbar inte utan det är ju något företaget bjuder på!
Företaget bjuder på maten jag bjuder på arbetstiden är det så det är tänkt? Julbord med kunder då arbetar jag ju. Julbord med personal då umgås man på ett avslappnat sätt utanför jobb.
Jag kommer iallafall vara instämplad under julbordet. + ha reseersättning om det blir en bit ifrån stan.
Hämtat ut paket med min nya stalljacka och den blir perfekt nu och i vinter Första gången på flera år jag köper en ny till just de Skämmer inte bort mig själv direkt.
Inte nog med att jag fick magkatarr tog en dag så fick jag hörselgångsinflammation igen på ena örat Tur jag hade ögondroppar hemma. Mitt liv just nu är upp och ned vänt delux. Och i helgen ska jag på dop också. Känner att jag egentligen inte har tid pga av tentaplugg.