Sitter och kollar på lite youtube, spanar igenom buke och har snajdat om till ridkläderna. Ska på hopplektion ikväll. Ska bli spännande å se vilken häst jag får.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag är avis! Min mens kom plötsligt en dag när jag var 12-13 år och har aldrig pausat sedan dess Först så var det bara två veckor mellan dem i några år för att sedan äntligen börja dra sig mot tre veckor ... och till sist blev fyra veckor någon gång under sena tonåren-tidiga 20-årsåldernJa gud, jag tyckte så synd om henne! Men nu, 4 år senare, så är det mer en rolig grej. Även om den där mensen aldrig är riktigt välkommen.
Liksom, hur kan den ha mage att bara bjuda in sig så där? Det är ju oförskämt!
Min är i alla fall uppfostrad (?) nog att bara komma var tredje månad. Har ingen aning om varför, men oftare vill den inte komma. Och jag klagar inte (japp, har haft upp det med läkare, de säger att så länge inget känns konstigt är det ok)
till fösta delen. Jag tror på magnesium.Simmat 750 meter. Gick förvånandsvärt bra. Har inte varit dit på en vecka. Inte fick jag kramp heller. Tog en magnesiumkapsel innan jag åkte iväg. Kanske hjälpte det eller så är det inbillning?
Muttrar över att kommunen avskaffat flextiden. Dt innebär att folk måste ta tjänstledigt för att gå till läkare och tandläkare istället för att jobba in det. Blir många sköna slantar för den som har täta läkarkontakter eller trasslig mun. Fattar verklilgen inte varför.
Mindre spännande på hopplektionen, blev rädd och tårarna var inte långt bort. Inte kul med en häst som rusar och ej lyssnar på förhållningar, kände att jag hade noll kontroll och det kändes som jag inte kunde rida...Sitter och kollar på lite youtube, spanar igenom buke och har snajdat om till ridkläderna. Ska på hopplektion ikväll. Ska bli spännande å se vilken häst jag får.
Men varför lägger man sprayflaskor i ugnenhttps://www.vt.se/nyheter/kvinna-riskerar-atal-efter-explosion-i-lund-om6465530.aspx
Ingen gängbrottslighet. Bara Darwism at it's finest
GrattisFått frukost på sängen, paket och sång idag av familjen Nu har maken åkt till jobbet och jag måste röva mig ur sängen och gå ut till hästarna.