Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte krav, önskemål. De männen finns på öar långt ute i havsbandet där det mest bara finns får oh havsfåglar i övrigtMen hallå, finns det krav också???
Jag klarar mig också med en, bevare mig väl för fler!Alltså mer än en vill jag inte ha, (eller? ) så det torde finnas så det räcker till nästkommande på listan också.
Det är ju det jag försöker förmedla så att vi kan komma överens! Jag haft ju redan barn också och ska definitivt inte ha fler så då kan jag ta en lite äldre, svårmodig manDet bästa vore ju om vi hade olika tycke och smak.
Några mil bort här hos oss är det bara regn. Men så vansinnigt glad jag är att vi avbokade terrängträning i gropen i Heby idag!Här VRÄKER det ned snö. Jag skulle egentligen åka ut till pappas hus och organisera, men vågar fasiken inte ut och sladda på sommardäck i det här vädret.
Får avvakta ett par timmar och se hur vädret utvecklar sig.
Så istället dricker jag te - långsamt - och scrollar Buke.
Några mil bort här hos oss är det bara regn. Men så vansinnigt glad jag är att vi avbokade terrängträning i gropen i Heby idag!
Ryggbedövningen kommer sen. Morfinet var som sagt för att kunna sova lite
Verkligen tur alltså! Ser fram emot att använda ridhuset om ett par timmar iställetRätt val tror jag, för det vräker ner snö här också (ca en mil från gropen..) .
En gång jobbade jag på ett dragspelsmuseum (jo sant) fast jag nog mest var i fiket.Hittade något klipp på FB om musik under vissa år. Nu 1984, och jag inser att det är min musik, den jag alltså lyssnar på fortfarande. Fullständigt ratar dagens musik och vet knappt vad som görs i dag, spottar och fräser för det låter gräsligt och väljer det gamla så fort jag kan. Och det gamla börjar ju verkligen bli gammalt nu.
Hundjäveln fick syn på grannkatten och kom lös.
Som tur var stannade hon där katten smet in.
Jag är oerhört tacksam för att sarotenet funkar direkt.
Att sova utan nervsmärtor i fötterna är en välsignelse.
Men jag är förvånad att den hjälpte så fort.
Jo såklart. Men som du säger, det brukar ju ta tid.. jag är dock bara glad att slippa smärtan på kvällarnaGenerellt tar det flera veckor för saroten att ev. ge ngn effekt, ibland mer. Men huvudsaken är ju att du tycker att du mår bättre! Varför och hur är ju inte viktigt egentligen.