Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att ha en hamster är som att bo med en liten vampyr...Tycker alltid så synd om Björn när jag kommer hem sent. Han var vaken och sprang i hjulet i godan ro. Sedan kommer jag hem och tänder lampan. Han ser så sur och besviken ur medan han skyndar sig in i sitt hus.
Men nu har jag släkt och gått och lagt mig, så då kan han tänka sig att vara vaken igen..
Varför har jag en hamster egentligen?
Suger på att läsa skyltar men du kanske kan säga att hen ska gå i samma riktning som tåget kommer in?Någon Sthlm-are som kan hjälpa mig lite snabbt?
Ska skriva en beskrivning till hur man går upp från Kungsträdgårdens tunnelbana. Personen ska ta uppgången där hen kommer upp på Arsenalsgatan men uppgången är inte skyltad så vad jag minns. Har för mig att det är "Kungsträdgården, skärgårdsbåtar" som står på skylten men minns ej helt
Frågade AI som sa att uppgången hette "Sergelstorg/slottsbacken" så det var ju inte direkt till hjälp
Suger på att läsa skyltar men du kanske kan säga att hen ska gå i samma riktning som tåget kommer in?
Sen bygger de ju och krånglar på Arsenalsgatan nu, om hen ska ta vänster där mot dramaten?
Edit: Hittade bild nu och ja det står skärgårdsbåtar! "Kungsträdgården, Pendelbåt, Skärgårdsbåtar, Bussar Spårväg city" För att vara exakt!
Här är solläge hela dygnet när solen är framme och det kan jag tala om är nått att vara både avis på och inte hehehe!Och nu upptäckte jag att det är soligt i en liten del av soffan! Jag har trott att vi aldrig ska få direkt solsken in i vardagsrummet, men nu blev det visst så Har känts lite deppigt med hela lägenheten i fel vädersträck, men det är nog bra det här ändå (och det kommer vara skönt i sommar att inte ha solen direkt på hela tiden).
Antar det inte snöar stora flingor som dasslock hos er just nu? Eller grilla trots det heheheMina föräldrar kommer hit vid elva och hjälper oss lite med trädgården. Sen blir det grillpremiär!
Det funkar så klart det med!Tack! Kom på nu att hen kanske kan ta röda istället till Östermalmstorg!
Du får anmäla dig själv hos HR för mobbing!Fördelar med hemmakontor:
Jag kan se på morgon-tv.
Kaffet är drickbart.
Inga kolleger som pratar med mig.
Jag får äta vid skrivbordet.
Hundsällskap. Fast just idag verkar hund ha behov av lite avskildhet och har gått och lagt sig i ett annat rum. Var det något jag sa? Var det något jag inte sa? Och är det något jag bör prata med chefen om?
Fördelar med hemmakontor:
Jag kan se på morgon-tv.
Kaffet är drickbart.
Inga kolleger som pratar med mig.
Jag får äta vid skrivbordet.
Hundsällskap. Fast just idag verkar hund ha behov av lite avskildhet och har gått och lagt sig i ett annat rum. Var det något jag sa? Var det något jag inte sa? Och är det något jag bör prata med chefen om?
Ingen snö, sol och fint här. Men i norra/nordöstra delen av länet är det gul varning och har tydligen kommit en delAntar det inte snöar stora flingor som dasslock hos er just nu? Eller grilla trots det hehehe
Härligt för erIngen snö, sol och fint här. Men i norra/nordöstra delen av länet är det gul varning och har tydligen kommit en del