Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är detFörsöker innehålla dottern på läktaren medan sonen spelar innebandy.
Alltså, jag vill ju ha aktiva barn men fasiken vad inrutad man blir av alla aktiviteter
Igår = dans
I morgon = simning
Cool, och inte alls olik egentligen Det är ju en äggkläckningsmaskin, kläcks äggen där i?Min ser ut såhär, innehåller dock varken dinosaurieägg eller fasanägg, vara vanliga hönsägg!
Visa bifogad fil 143496
Ja.Cool, och inte alls olik egentligen Det är ju en äggkläckningsmaskin, kläcks äggen där i?
Fakturorna kommer ju samtidigt som man får paketet, de är bifogat.
Men det är ju inte skönt för kycklingarna, hårt och träligt?
De får ligga där och torka och sedan plockar man ut dem när de är små dunbollar.Men det är ju inte skönt för kycklingarna, hårt och träligt?
Jag tror jag funderar orimligt mycket på detta alltså!De får ligga där och torka och sedan plockar man ut dem när de är små dunbollar.
Vilka härliga färger!Min ser ut såhär, innehåller dock varken dinosaurieägg eller fasanägg, vara vanliga hönsägg!
Visa bifogad fil 143496
Man kan också plocka ut äggen och lägga dem i en "hatcher" när det är dags om man vill, men generellt klarar de sig finfint i kläckningsmaskinen. Man har stängt av rotationen och de ligger ju faktiskt bland äggskal och stuff även under hönan. Huvudsaken att de är varma och goa.Jag tror jag funderar orimligt mycket på detta alltså!
Men om de kläcks när man lagt sig för att sova ligger de ju där bland äggskal och hårt i flera timmar, det är ju synd om dem ändå. Kan man inte ha något mjukt åt dem eller stör det maskinens... "grej" den gör?
Vi har egentligen:Här är det
orientering på tisdagar
onsdagar kulturskolan (det fixar hon själv)
torsdag höst-vår luftgevär
Fredag kulturskolan (hon själv)
Söndag ridskolan på kvällen
På helgen även orientering tävling och stalljour var 3/4 helg.
Ja, det är sant, så korkad jag är ju! Och morsan sitter på trycker på dem så de borde klara sig fint i maskinen ändå i jämförelse Slipper bli rufsiga i pälsen och till"knölade" ju!Man kan också plocka ut äggen och lägga dem i en "hatcher" när det är dags om man vill, men generellt klarar de sig finfint i kläckningsmaskinen. Man har stängt av rotationen och de ligger ju faktiskt bland äggskal och stuff även under hönan. Huvudsaken att de är varma och goa.
Ingen aning. Man kan köpa gardiner för lön och få det knapert också. Eller ha barn eller föräldrar man hjälper. Men att anta att någon behöver en budgetrådgivare för att lönen är slut låter drastiskt. Man kanske bara har planerat fel, haft oväntade veterinärutgifter, betalat bilskatten eller vad som. Många har små marginaler. Utan att göra något fel.Fast det gäller väl inte i det här fallet?
Klockren! Precis det där är vad som gömmer sig under de fluffiga fjädrarna